Je eigen constructie bevat een aantal behoorlijk stevige missers, waardoor het allemaal niet werkt.
1. Zoals ik al zei: het is niet handig om de datum op een ander formulier te filteren, want dan werkt de code in zijn huidige vorm niet. Me.Filter werkt op het actieve formulier. Bij jou is dat het formulier MutatieLeden, waar niks op staat anders dan dat veld Peildatum. Niet het formulier dat je wilt filteren. En nogmaals: waar heb je dat formulier en/of die tabel voor nodig? Je gaat de peildatum verder toch niet gebruiken?
2. Als je een formulier of rapport wilt filteren, moeten die velden wel aanwezig zijn. En dat zijn ze niet! Dus hoe denk je dan te kunnen filteren op de velden [Inschrijfdatum] en [Einde lidmaatschap] als die velden niet in het rapport zitten?
3. Waarom een rapport zonder verdere poespas op een formulier gezet? Nu moet je op een veel moeilijkere manier filteren. Ook hier geldt: Me.Filter is niet het filter van het rapport, maar van het formulier.
Kortom: terug naar de ontwerptafel, en gewoon een doorlopend formulier maken op basis van de Tabel1, want je kunt alles op het formulier regelen.