• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Mutaties invoegen in het totaalbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met VBA kan ik je helaas niet helpen.

Dag Pauw,

als je bedoeld de teksten (nieuwe uitzendkracht, nieuwe periode, eindperiode aangepast, eindperiode niet aangepast) van blad bestand in kolom F
dan is deze goed, anders verder aangeven.

mvg

Leo

Bijlagen

Hoi Leo,

Excuus voor het late antwoord, maar ben al bijna een week door de griep geveld en vandaag voor het eerst weer wat opgestart. Vandaar dat ik je antwoord nu pas lees

Ik heb mijn laatste verzoek niet duidelijk toegelicht.

Bedoeling is dat de formule om het aantal dagen te berekenen (kolom E bestand) geplaatst wordt als er een nieuwe regel aan het bestand wordt toegevoegd. Dit is het geval bij een nieuwe uitzendkracht of een nieuwe periode bij een bestaande uitzendkracht.

M.v.g.

Pauw

Bekijk bijlage Uitzendkrachten L5.xlsm

Hoi Pauw,

bij deze

mvg
Leo

Hoi Leo,

Bedankt voor de snelle reactie en schijnbaar werkt het prima. Alleen ik snap niet hoe je het gedaan hebt en wil het graag begrijpen.
Zie dat er 2 macro's zijn toegevoegd, maar hoe die geactiveerd worden is mij niet duidelijk.

In macro1 zijn veel scroll bewegingen die ik niet snap en ook wordt er bij selectie D5 en D10 een datum vanuit de macro geplaatst, maar die zie ik in het bestand niet meer terug.
Misschien dat je met wat op weg kunt helpen, krijg het idee dat er overbodige regels in staan vanuit de macro recorder

Hoor het graag van je

Groet,

Pauw

Dag Pauw,

ben overbodige macro's vergeten te verwijderen

in macro mutaties 2 x 2 lijntjes bijgezet, en is de enige macro nodig.
Heb het in deze aangegeven waar het stukje van formules plaatsen gebeurt.

mvg

Leo

Bijlagen

Dag Pauw,

ben overbodige macro's vergeten te verwijderen

in macro mutaties 2 x 2 lijntjes bijgezet, en is de enige macro nodig.
Heb het in deze aangegeven waar het stukje van formules plaatsen gebeurt.

mvg

Leo

Hoi Leo,

Nu is het me wel duidelijk, zag even door de bomen het bos niet meer. Hartstikke bedankt en hoop in de toekomst nog eens een beroep op je te mogen doen.

M.v.g.

Pauw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan