Muziek afspeelprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

iedereen_helper

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Berichten
155
Ik zoek een programma om muziek af te spelen, op een internet server. Volgens mij heet dat een open source(kan dat?).
Maar wat ik dus wil is dat iemand mij verteld waar ik zo'n programma kan vinden. Winamp doet het niet bij mij... Nog een eis is eigenlijk dat het gratis moet zijn te downloaden en geen trail is.(en ja deze programmas zijn er ook, weet alleen niet waar)

ps. Kan het ook met windows mediaplayer??
 
Ik bedoel iets dat je gewoon in je bureaublad open hebt staan en het dan naar een server word gestuurd zal ik maar zeggen. Niet iets om op je site te zetten
 
iedereen_helper zei:
Ik bedoel iets dat je gewoon in je bureaublad open hebt staan en het dan naar een server word gestuurd zal ik maar zeggen. Niet iets om op je site te zetten
Snap er geen...........van.:eek:

Naar welke server en van wie? ook op een public server kun je niet zomaar wat dumpen.:confused:
 
Ik ken iemand die heeft een Soort van muziekserver om muziek te mogen uitzenden met licentie.. en nu zoek ik dus een programma om ook te kunnen draaien op een server:)
 
iedereen_helper zei:
Ik ken iemand die heeft een Soort van muziekserver om muziek te mogen uitzenden met licentie.. en nu zoek ik dus een programma om ook te kunnen draaien op een server:)

Op SourceForge.net kun je natuurlijk ook zoeken naar het gewenste progje.:)

Nog maar eentje.

De laatste verwijzing.:thumb:
Succes, al snap ik er nog steeds geen jota van.:confused:
Waar staat die server? die je wilt gebruiken?
 
Misschien zoiets als Shoutcast? Heb je een plugin nodig voor Winamp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan