muziek als txt gedownload ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb via nieuwsgroepen een paar muzieknummers gedownload met een grootte van +- 6 mb.

Ze zijn echter opgeslagen als txt file en als ik de extensie aanpas gebeurt er niets.

Is hier iets aan te doen of zijn ze waardeloos ?

Hoe pas je die extensie aan en wat maak je ervan?
Aan de grootte van de file tezien zullen het MP3 files zijn.

Toevallig firewall ZA? Heeft bij mij ook wel eens voor dit probleem gezorgd, schijnt bij bepaalde versies voor te komen.

Heb norton en grabit, en die progs werken niet.

Ik heb nu newsreactor gedownload en ga het daar eens mee proberen.

Nu staan ze niet meer op de server.

Laatst bewerkt:
Kijk even naar de datum waarop de nieuwsberichten gepost zijn. Vergelijk dit met de retentietijd (het aantal dagen dat een binairie beschikbaar is) van je provider. Bij @Home bijvoorbeeld is de retentietijd 2 soms 3 dagen. Berichten met binairie worden na die tijd als textfile binnen gehaald.

Wanneer je de berichten via je eigen provider (in Grabit) niet meer kunt vinden, zoek ze dan via www.xsnews.nl . Klik op NZB-index.

Kortom, als je dit wilt voorkomen zul je sneller moeten downloaden, dus binnen de retentietijd va je provider, danwel overstappen naar een betaalde nieuwsserver in mijn geval www.virtualbox.nl die een retentietijd heeft van 20 dagen.

Probleem opgelost.

Heb bommanews decoder geinstalleerd en daarmee kan ik de txt files omzetten naar mp3.

Allen bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan