Muziek bij online PP presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biarritz

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Dit is volgens mij al de zoveelste vraag over muziek in PowerPoint maar het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Je kan muziek koppelen en insluiten in je presentatie. Dit snap ik nog, maar HOE moet je dan een liedje wav of mp3 insluiten in je presentatie zodat je presentatie, ook wanneer hij online op een andere pc wordt bekenen ondersteunt wordt door jou muziek?

Volgens mij moet je hem dan opslaan als een .pps
Ik dacht dat je hem moest opslaan als een "powerpoint voorstelling". Via bestand>opslaan als

Suc6

Nee helaas. Dit had ik al geprobeert maar de locatie van het muziek bestand blijft telkens een adres op mijn pc... Nog andere ideeen?

bij bestand aanduiden "inpakken en wegwezen" (en dan opslaan op de lokatie die je verkiest)
dan heb je de muziek erbij op andere pc's

maar probleem is dat dat niet lukt bij verzenden via e-mail..

Inpakken en wegwezen staat er niet bij in mijn Powerpoint (versie 2003) Wel staat er 'Inpakken voor CD' maar ik wil het niet op CD zetten maar op een website zetten. De grote van het bestand is geen probleem, alleen de muziek wil niet mee.

pfff ik snap niet dat ze dat invoegen van muziekbestanden nog niet eenvoudiger gemaakt hebben bij powerpoint, da's nu al jaren een probleem!
ik heb ook een thread lopen hier (.pps met muziek verzenden via e-mail) en het blijkt toch allemaal niet zo simpel op te lossen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan