muziek cd op schijf zetten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

klepzeikers

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Is al weer een hele tijd geleden dat ik een muziek cd op mijn harde schijf wil overzetten.
Wil nml deze cd branden op een ander schijfje met andere muziek erbij.
Aangezien ik niet van cd naar cd kan branden,moet ik dit eerst neem ik aan kopieren naar mijn harde schijf.
Hoe moet ik dit ook al weer naar mijn vaste schijf zetten.

Daar heb je een Audio-rip programmatje voor nodig, voldoende van te vinden op download.com of tucows.com. Daaree converteer je ze naar WAV of MP3 naar je HD, en vandaar weer terugbranden naar CD.

laterzzzz

Kan ook heel simpel met Nero. Gewoon kiezen voor Audio cd maken en dan kies je in het scherm met zeg maar die verkenner schermen eerst de tracks die je wilt
hebben en sleep ze naar de linker zijde. Doe dit zo met alle nummers die je wilt hebben of totdat er aangegeven wordt dat je cd (bijna) vol zit en kies daarna voor branden.

Nero zet namelijk alle Cda data op je Hard disk en heeft daarna voor het branden ook niet meer de orginele cd's nodig maar maakt dan gelijk de compilatie die jij hebt samengesteld.

Groeten,

Remy

Geplaatst door Remy
Kan ook heel simpel met Nero. Gewoon kiezen voor Audio cd maken en dan kies je in het scherm met zeg maar die verkenner schermen eerst de tracks die je wilt
hebben en sleep ze naar de linker zijde. Doe dit zo met alle nummers die je wilt hebben of totdat er aangegeven wordt dat je cd (bijna) vol zit en kies daarna voor branden.

Nero zet namelijk alle Cda data op je Hard disk en heeft daarna voor het branden ook niet meer de orginele cd's nodig maar maakt dan gelijk de compilatie die jij hebt samengesteld.

Groeten,

Remy

Kijk das handig wist ik niet, dus vandaar mijn eerdere antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan