Muziek converteren naar ringtone

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
282
Ik heb een Nokia 6600 en nou ben ik op zoek naar een programmaatje dat muziek kan omzetten naar een .RMF bestand of waarmee ik .RMF bestanden kan maken. Weet iemand misschien of er zo'n programmaatje is en waar dit te krijgen is?
 
En ringtonen maken kan dat niet via de cd die je bij je nokia 6600 hebt gekregen.

Of misschien even google gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip. Ik ben even wat gaan proberen met de bijgeleverde software. Daar zit o.a. de Nokia Multimedia Player bij. In dit programma kun je allerlei bestanden openen en afspelen. Ik heb er inmiddels een paar mp3's in geopend en vervolgens kon ik die opslaan als een .amr-bestand.
 
En zo zie je maar dat de oplossing heel dicht bij kan zijn.

Even een andere vraag: Heb jij bij dat toestel een live abbonnement?
 
Nee, want ik zit bij T-Mobile, niet bij Vodafone. Ik heb dus T-zones. Hoezo?
 
Ik heb namelijk zo'n toestel gekocht voor de vrouw.
Daar ben ik vanmiddag mee bezig geweest om WAP in te stellen, maar dat lukt nog niet zo 1 2 3 .
En een live abbonnement wil ze gewoon niet.
Alleen zo af en toe is een plaatje of beltoon ophalen.

Maa rdat was even ter zijde en hoort hier eigenlijk niet thuis.
 
Je wap-instellingen kun je per sms toe laten sturen. Dit kan bv. bij 538-mobile. Alleen kost het surfen naar en downloaden van ringtones en plaatjes je dan wel gesprekskosten. Je kan ook (als je een cardreader hebt) de sd-kaart uit de telefoon halen, die in de cardreader stoppen en dan plaatjes en ringtones erop zetten. Ringtones kun je ook gewoon van internet downloaden. Gisteren nog heb ik een file met ruim 520 ringtones gedownload, en die met behulp van de cardreader op m'n telefoon gezet. Dat de telefoon bij zo'n berg ringtones begint te protesteren is een bijzaak.
 
Ja de wap instellingen had ik ook al gekregen via sms, maar helaas werkt niet.

En dat van de sd cardreader, ja daar had ik nog niet aangedacht, bedankt voor de tip.:D
 
Op deze manier heb ik nu ook de realtunes op m'n telefoon gekregen. Zo kun je je favoriete foto's en ringtones/muziek op je telefoon krijgen zonder dat het je een eurocent kost.
 
Wat betreft de wap-instellingen, had je die van Vodafone, of van een "ringtone-provider"? Anders zou je 538-mobile eens moeten proberen. Dat was bij mij een kwestie van sms ontvangen, openen, en dan werden automatisch de instellingen opgeslagen/ingevoerd en kon ik aan de slag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan