heb zelf een Ipod nano 7 maar dat even ter zijde (ook al zegt de titel het wel maar die kan ik niet meer aanpassen).
Het gaat gewoon voor Apple/android alles in het algemeen om te besparen op de muziek.
Het maakt niet uit hoeveel ik er mee bespaar, maar alles is toch wat en wil het meeste uit mijn Ipod nano halen (Als voorbeeld: niet met 100 songs met beste kwaliteit al vol zitten maar meer kunnen hebben met minder kwaliteit wat toch niet veel uitmaakt ik bedoel hiermee toch 500 of meer songs kan hebben)
wat zijn precies de verschillen in kbps en wat hebben ze met de geheugen?
Klopt het dat 128 kbps minimaal goed is en wat er onder de 128 zit dan een minder helder geluid vertoont?
graag wil ik hier wat meer over te weten komen
Met vriendelijke groet,
P.S. Durf te reageren als er iets niet duidelijk is
Het gaat gewoon voor Apple/android alles in het algemeen om te besparen op de muziek.
Het maakt niet uit hoeveel ik er mee bespaar, maar alles is toch wat en wil het meeste uit mijn Ipod nano halen (Als voorbeeld: niet met 100 songs met beste kwaliteit al vol zitten maar meer kunnen hebben met minder kwaliteit wat toch niet veel uitmaakt ik bedoel hiermee toch 500 of meer songs kan hebben)
wat zijn precies de verschillen in kbps en wat hebben ze met de geheugen?
Klopt het dat 128 kbps minimaal goed is en wat er onder de 128 zit dan een minder helder geluid vertoont?
graag wil ik hier wat meer over te weten komen
Met vriendelijke groet,
P.S. Durf te reageren als er iets niet duidelijk is
Laatst bewerkt door een moderator: