Muziek downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees11

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2004
Berichten
35
Hallo,

Ik vind geen juiste rubriek voor mijn topic dus als het niet goed is, word het wel verplaatst.
Hetvolgende:

Ik kan sinds een maand of 4 5 geen muziek meer downloaden met limewire of kazaa of wat dan ook. Het lijkt wel of dit afgeschaft is. Als ik bijv jan smit intyp, vond die normaal ontzettend veel results maar nu nog maar 1 terwijl de verbinding perfect is.

Wie kan mij meer info geven over wat er gaande is OF zou kunnen zijn?

Bedankt.

Ik weet, downloaden mag niet, maar die artiesten verdienen genoeg en als ik naar de winkel moet rijden is dat weer milieu vervuiling (onnodig).

GR
 
Ik weet, downloaden mag niet

Wie zegt dat? UPloaden mag niet, downloaden van video en muziek mag wel zolang je maar geen kopieerbeveiliging omzeilt.

Vind je het gek dat je nix van Jan Smit kan vinden, die heeft tegenwoordig wel andere dingen aan zn hoofd dan gratis muziek uitdelen via LimeWire en zo... :D:D

Overigens doet LW het hier gewoon dus ik denk dat er iets anders aan de hand is... Een zoekopdracht naar jan smit geeft hier tot nu toe 500+ results
 
Laatst bewerkt:
Ow, mag dat dus wel naja de wereld zit raar in elkaar. Als niemand upload, kan je ook niet downloaden hahahaha vandaar die regel zeker maarja.

Ik heb dit met alle bekende artiesten. Ik heb de firewall al uitgezet en al de spamfighters en anti virus programma's, nieuwste versie gedownload maar geen resultaten of een enkele.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan