Muziek downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darshan

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2011
Hallo,
Ik had een vraag,
Ik zoek een programma waar je muziek van haalt,
en op je computer zetten,
en dan branden op een cd,
Help mij!!
Groetje Darshan

Limewire, Soulseek en Emule zijn bekende peer to peer progjes die veel gebruikt worden, gratis, veel virussen, beperkt aanbod, buiten downloaden doe je ook uploaden wat strafbaar is.
Utorrent, Bittornado zijn bekende torrentsprogjes, meeste torrentsites zijn gratis, gigantisch aanbod, hier doe je ook uploaden.
Nieuwsgroepen zijn aan te raden als je veel en grote bestanden van het net wilt halen, hier betaal je voor een nieuwsserver, redelijk groot aanbod, weinig virussen en je doet niet uploaden als je iets download.
Pas op downloaden kan verslavend werken en is in voor vele mensen iets heiligs lol http://www.depers.nl/opmerkelijk/621616/Downloaden-erkend-als-religie.html

ares kan ook goedkoop snel ik gebruik ares al 2 jaar en nergens last van virus of vastlopens

waarom niet gewoon van youtube?!? tenminste ik zie niet aan je vraag dat je hele cd's van een artiest wilt downloaden... hier heb je zowel een site als programma voor..

site: KLIK
Programma: KLIK

die website is nog wel sneller denk ik als het programma, maar dat is maar net wat jij wilt

[het branden op cd moet je nog wel zelf doen via WMP

Laatst bewerkt:
Leutjebreedbek,
Ik zou graag wel hele cd's willen downloaden het liefste ook albums.

Ik gebruik Mytracks.fm is gratis en je kan er de volledige nummer van krijgen, NADEEL is dat top 20 alleen gratis.

maar torrents zijn altijd zo irritant om te downloaden.... altijd wachten tot iemand die torrent heeft >.>

maar torrents zijn altijd zo irritant om te downloaden.... altijd wachten tot iemand die torrent heeft >.>

Dan moet hij betalen en met nieuwsgroepen downloaden, met torrents is het meeste snel te downloaden hoor en complete albums of complete discografie van een artiest maar als jij een beter alternatief weet om hele albums te downloaden waar om gevraagd word dan is alle hulp welkom..
Bij de link die ik gaf staan trouwens alle gangbare vormen van downloaden beschreven dus zeer interessant voor de TS om zich eens in te verdiepen (miss ook voor jou), om het makkelijker te maken geef ik het advies torrents (alhoewel ik nieuwsgroepen prefereer maar dat kost dus geld)

Limewire, Soulseek en Emule zijn bekende peer to peer progjes die veel gebruikt worden, gratis, veel virussen, beperkt aanbod, buiten downloaden doe je ook uploaden wat strafbaar is.

Wat betreft Soulseek:

Ik heb nog nooit een virus opgelopen via Soulseek, dus dat valt wel mee. Het uploaden heb je zelf in de hand, je kunt zelf kiezen of je bestanden deelt of niet. Ik moet er wel bij zeggen dat de kans groot is dat mensen je bannen als ze zien dat je niets deelt.

Beperkt aanbod? Via Soulseek is juist bijna alles te vinden, ook de minder bekende muziek.

Soulseek heeft als voordeel dat de meeste peers muziek in mappen delen. Dit maakt het makkelijk om complete albums te downloaden.

Laatst bewerkt:
Maar ik wil graag makkelijke en gratis en nederlandse programma

En dan nog waar is het gedeelte gebleven dat je de muziek op cd kunt branden?????????

Het branden van muziek naar CD is heel eenvoudig, dit kan met diverse (gratis) programma's. CDBurnerXp is gratis en ook Nederlandstalig:

http://www.cdburnerxp.se

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan