muziek downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0206

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2012
weet iemand een manier op losse mp3 bestanden te downloaden met een bietwerkingssnelheid van 320 kbps? Hele albums wil ik niet downloaden.

Ik weet niet of het mag maar ik plaats het linkje toch:*KNIP*

Hier kun je alles downloaden wat je wil zoek het nummer klik met de rechtermuis knop op de link en klik op oplslaan als (zoiets) Verander de naam van preview naar bijvoorbeeld :ABBA....

Hé heel erg bedankt, weet je ook nog andere sites. Als bijvoorbeeld het liedje daar niet staat?

Laatst bewerkt door een moderator:
@Freestyler, waarom doe je nu zo allemachtig 'dwars' (in afwachting van een Mod?) Ik bevestig net dat je hier geen downloadlinks mag plaatsen en toch doe je het...............!
Als je geen ban of zo wilt oplopen, wees dan slim en verwijder je eigen berichten.

Ja Pirate ken ik zelf ook en is echt heel fijn. Maar nu doet hij het niet meer. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe. Als ik pirate opstart werkt het nog maar wanneer ik ga zoeken naar een liedje krijg ik geen resultaten. Weet jij hoe dat komt?

Jawel je moet een account aanmaken op vcontacte staat bij pirate zelf... dit is een heel geklooi en je kan beter die andere links gebruiken.

Hoe verwijder ik mijn eigen berichten dan?

Sorry voor de links maar ik wist niet dat het niet mocht...

Ik had je berichtje niet gezien voordat ik die andere links poste

Mediafire vind ik zelf ook wel goed.
Gewoon bij google het liedje intypen en dan mediafire erachter bijvoorbeeld: ABBA happy new year mediafire

Laatst bewerkt:
ik heb nooit van deze regels gehoord dus ik stop met deze topic. Weet iemand hoe ik het kan verweideren?

ik heb nooit van deze regels gehoord dus ik stop met deze topic. Weet iemand hoe ik het kan verweideren?
Gehoord niet nee, maar wel accoord gegaan toen je lid werd.;)

PS verwijderen kun jij niet enkel Moderators.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan