muziek en filmpjes afspelen van internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceesfelix

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
streams/filmpjes en geluidsfragmenten afspelen

Helaas, het is me nog niet (helemaal) gelukt. Ik kan de trailers van Apple.com/trailers bekijken en beluisteren, ook zonder dat ik mijn instellingen wijzig. Maar TV programma's en muzieksamples van bijv. Bolcom doet' ie niet. Ook niet als ik mijn firewall en virusbescherming (avas!) uitschakel.

Het is op mijn HP laptop NX6110 niet mogelijk om filmpjes of muziekbestanden van internetsites af te spelen. Bijvoorbeeld TV programma's of samples van Bol.com. Zowel de standaard mediaplayer van XP proffessional als de 'gedownloade' Quicktime of Realplayer weigeren dit. De player in kwestie geeft na het opslaan aan dat hij is gestopt. (stopped). hoe kan dit?:confused:

Laatst bewerkt:
filmpjes

Hallo Cees,

Wat voor een browser gebruik je? IE, Mozilla Firefox of Opera?

Nico

filmpjes

Ik neem aan dat het gaat om het afspelen van internetcontent in je browser. Waarschijnlijk ligt het dan aan de beveiliging: IE/Extra/Internetopties/Tabblad beveiliging. Ga naar een veilig adres (voorbeeld: www.apple.com/trailers) en verlaag de beveiliging. Ook is het mogelijk dat je standaard alle cookies weigert van websites en dat dit toch vereist is.

Nico

filmpjes

Nog een mogelijkheid. Je virusbescherming belemmert het afspelen van de filmpjes. Had ik vroeger ook met symantec. Dit was een wormbescherming.

Nico

dank

dank je, Nico,

ik ga het vanavond proberen met de nieuwe informatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan