muziek in buddy van scooter

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassiejj

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2006
hoi,

ik heb een versterker gekocht, om in mijn budy van de scooter muziek te kunnen afspelen, dit wil ik doen door middel van een mp3 speler. Ik snap alleen niet hoe ik hem moet aansluiten, ten eerst hoe ik hem stroom geef, er zitten 3 ingangen voor, de "B+" (12v), de REM(12v) en de GND(-12v). Ik heb wel een tulpstekker voor van mp3 naar de versterker, en die past er ook in, en de boxen op de output aansluiten is ook niet echt een probleem denkik, maar kunnen jullie mij helpen met het aansluiten van de stroomdraden? welke van de accu ik waar op aan moet sluiten?

alvast bedankt,

Sebastiaan

gaat goedkomen

bassiejj zei:
hoi,

ik heb een versterker gekocht, om in mijn budy van de scooter muziek te kunnen afspelen, dit wil ik doen door middel van een mp3 speler. Ik snap alleen niet hoe ik hem moet aansluiten, ten eerst hoe ik hem stroom geef, er zitten 3 ingangen voor, de "B+" (12v), de REM(12v) en de GND(-12v). Ik heb wel een tulpstekker voor van mp3 naar de versterker, en die past er ook in, en de boxen op de output aansluiten is ook niet echt een probleem denkik, maar kunnen jullie mij helpen met het aansluiten van de stroomdraden? welke van de accu ik waar op aan moet sluiten?

alvast bedankt,

Sebastiaan

de B+ sluit je aan op de + van je accu en de GND sluit je aan op je chassis of op de - van je accu, aangezien je waarschijnlijk geen autoradio gebruikt heb je niets om je remote op aan te sluiten dus dan kun je t beste op je versterker een dunnere draad tussen je b+ en je REM zetten dan doet ie t ook

Laatst bewerkt:
frank19791601 zei:
de B+ sluit je aan op de + van je accu en de GND sluit je aan op je chassis of op de - van je accu, aangezien je waarschijnlijk geen autoradio gebruikt heb je niets om je remote op aan te sluiten dus dan kun je t beste op je versterker een dunnere draad tussen je b+ en je REM zetten dan doet ie t ook

je hoeft dan dus niks aan te sluiten op de "-" van de accu??

de - is de gnd van je accu, dus je kunt je - draad op je aacu of op je chassis aansluiten je moet alleen zorgen dat ie wel goed vast zit, je gnd of - is hetzelde, ik adviseer op je chassis want dat scheel gewoon een hoop draad neem wel wat dikker draad anders wordt t te warm, denk wel dat je - even dik of dikker dan je + moet zijn, anders als je niet te ver weg woont doe ik t wel voor je dus laat ff weten waar je woont

Laatst bewerkt:
hoe moet je nou de remote op je mp3 aansluiten?

Hoi gasten ik heb ook een versterker gekocht en ik wil hem ook op me mp3 ik heb boxen en alles al aangesloten ook op accu maar ik snap nu alleen nog niet hoe ik nou me mp3 op de versterker aan moet sluiten. Mijn remote draad zit niks aan. daar iets mee doen ??? ik hoop dat jullie snel reageren

groetjes lennart

Laatst bewerkt:
je kunt een kabeltje kopen met 1 ingang en 2 uitgangen, gewoon bij een of andere elektroboer. 1 kant in je mp3 2 kanten in je versterker. is een eitje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan