Muziek in flash importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0140

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
Beste lezers hier op dit forum,

Ik heb een probleem waar ik al een tijdje tegenaan loop.
Steeds wanneer ik muziek in Flash CS4 Proffesional wil plaatsen komt hij met een error.
"One or more files were not imporeted because there were problems reading them!"
Op zich weet ik wel wat deze error inhoudt, maar ik heb veel verschillende muziekbestanden geprobeerd.
Ook heb ik de KiloBytesPerSeconde veranderd, geprobeerd om via een andere manier te downloaden.
Maar ik blijf steeds deze error krijgen.

Weet, heeft iemand een antwoord op mijn probleem?

BvD gast0140

Oplossing

Ik heb dit probleem onlangs opgelost en dat heb ik gedaan door mijn muziek op een andere manier te downloaden dan dat ik eerst deed, het verschil snap ik nog niet.
Maar het werkt nu en ik ben tevreden.

Bedankt voor iedereen die gekeken heeft en een oplossing dacht te hebben.

gast0140

sound

Beste

Ik heb al gemerkt dat het verschil wel eens met de bitrate van de MP3 te maken zou hebben.
MP3's op mijn PC hebben een bitrate van 256 of 320 en als ik die wil importeren krijg ik dezelfde error.
Wanneer ik die dan met een programma verander in een bitrate van 128 kan ik deze wel importeren.

mvg

Gerry

GForce,

Ik heb dat ook met een programma geprobeerd te veranderen, zonder resultaat.
Nu heb ik via een ander download programma dezelfde muziek van het internet gedownload. Het zal waarschijnlijk wel aan de bitrate liggen, maar veranderen kon ik niet.
Via een applet van firefox ging het goed, dus als iemand problemen heeft, is deze applet aan te raden om in elk geval te proberen.

MvG gast0140

Beste

Ik heb al gemerkt dat het verschil wel eens met de bitrate van de MP3 te maken zou hebben.
MP3's op mijn PC hebben een bitrate van 256 of 320 en als ik die wil importeren krijg ik dezelfde error.
Wanneer ik die dan met een programma verander in een bitrate van 128 kan ik deze wel importeren.

mvg

Gerry

Heb jij dan ook een oplossing op mijn andere probleem?
Ik kan mijn sound namelijk niet pauzeren.
Heb jij suggesties, of hoe gebruik jij je sounds?

MvG gast0140

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan