muziek in powerpoint presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan29

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2009
hallo

ik wil een leuk clipje maken, over vriendschap e.d
en ook wilde ik via powerpoint een liedje plaatsen, maar dat lukt dus niet.
heb alles geprobeerd, ik heb windows movie maker geinstalleerd, dat werkt al helemaal niet.

het liedje is in mp3 formaat.

uiteindelijk zou het op youtube komen te staan, dan is het wel zo leuk dat er muziek onder zit.

hoop op een positieve reactie.

groetjes johan

Ik neem aan dat je hebt geprobeerd.

Powerpoint openen - invoegen - Films en geluiden - geluid uit bestand.

Zo ja, vreemd dit zou moeten werken.

je kunt altijd nog proberen via een headset of software proberen het nummer op te nemen, of het MP3 bestand te converteren naar een .wav bestand.

Ik hoor het wel.

hallo

ja dat heb ik allemaal geprobeerd

het is een liedje dat ik gedownload heb via bearshare, misschien ligt daar het probleem?

er zit wel een luidsprekertje op het midden van de 1e pagina van de presentatie.
maar doet echt niks, ik kan het muziekje gewoon afspelen op media player.

en opnemen via headset e.d heb ik geen verstand van, ik dacht dat het vrij eenvoudig was, maar dat viel erg tegen.

en hoe converteer je het liedje naar een wav bestand???

erg bedankt alvast

Aangezien het liedje van Bearshare is kan het een virus zijn. Hoe groot is het bestandje ???

Converteren van MP3 naar .WAV can via OGG converter wel betaald (soms ;))

HIER nog wat progjes.

Suc6 :thumb:

het is 3,50 mb.

goed ik ga het even proberen of ik het in wav formaat krijg.

tot straks :)

Prima, het bestand is in iedergeval niet alleen een virus, dat zijn alleen de MP3 formaten van een paar Kb/s, die zweven ook op limewire.

ik heb m inmiddels overgezet in wav bestand
maar het lukt nog altijd niet, ik ben bang dat die te groot is, want die standaard muziekjes van powerpoint werken wel, zoals een rinkelende telefoon.

kan ik dat liedje eventueel verkleinen??

ik wil m wel als het kan in zijn geheel laten draaien...

groetjes weer

ja dat kan gewoon met de standaard geluidsrecorder van Windows.

veel suc6 hoop dat je het werkend krijgt :thumb:

dit is echt zo erg, het lukt gewoon nog altijd niet...

ik heb het muziekje kleiner gemaakt, het is een wav bestand geworden, ik heb m in powerpoint als voorbeeld kunnen laten draaien, dus niet achter me presentatie bedoel.

hij wilt m gewoon niet laten horen...
ik weet dat alles klopt, maar ja heb de duitse powerpoint omdat ik niet in nederland woon...

heb geloof ik wel 5 extra programma's gedownload whaha...

Men that sucks, dan weet ik het ook even niet meer, sorry :(

Aan de duitse versie van powerpoint kan hetn niet liggen omdat alleen de taal verschilt, voor de rest is powerpoint identiek aan alle powerpoints ;)

EDIT: Mocht ik erachter komen hoor je het meteen, hoop voor je dat iemand de oplossing vind ;)

Laatst bewerkt:
toch bedankt voor de hulp
misschien als je er nog op komt wat het evt. zou kunnen zijn, of iemand anders die dit leest...:rolleyes:

ik heb de muziek er onder gekregen, maar helaas alleen maar op t eerste blad....
nu moet ik weer gaan denken hoe die muziek doorloopt na al die 16 pagina's...

okay en hoe doe ik dat???:o

schaam me kapot dat ik echt geen verstand heb van powerpoint...

Geen probleem.

dit doe je door rechter muisklik op de dia en dan dia dupliceren ;)

Nogmaals Suc6 ;)

hey

het gaat de goede kant op, ik heb van elke dia een dubbele, ik heb er muziek onder gekregen, maar...ik neem aan dat ik die dubbele dia's weer moet verwijderen.

en heb weer een probleem erbij gekregen, de muziek begint steeds opnieuw na elke dia.

ik heb per ongeluk gedrukt op, voor alle dia's overnemen.

hoe kan ik dat veranderen?

tnx alvast

het is ongelooflijk, maar het is gelukt...thanks voor de hulp :thumb:

Hallo
Muziek inbrengen in powerpoint doe je als volgt : Invoegen -muziek uit bestand - wav versie aanklikken - ikoon verschijnt op scherm - ga naar ANIMATIE in werkbalk - zet op 50000 kb - ikoon verbergen tijdens vertoning -ok - Er verschijnt een venster in rechterkant en jou titel komt erin te staan - klik RM op de titel en vink aan MET vorige -ok - terug RM op titel en vink aan Effectopties - krijgt een venster en duid aan -geluid stoppen na .... dia's - ok
hoop dat het je lukt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan