Muziek Maker programma!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bingo xD Maar hoe drum ik met toetsen? Of kan dat niet? En hetzelfde voor de piano en gitaar.
 
koop een midi keyboard

of bedoel je met je toetsenbord van je pc
 
Ik heb hier naast me een keyboard en daar staat op: General Midi en in de achterkant kan een USB'tje alleen het merk is: Casio-CTK3000! Kan ik die gebruiken?
 
Nu staat ie aangelosten en ik krijg een melding van Casio USB midi met succes geintalleerd alleen als ik toetsen indruk gebeurt er niets bij Reason....
 
Nu staat ie aangelosten en ik krijg een melding van Casio USB midi met succes geintalleerd alleen als ik toetsen indruk gebeurt er niets bij Reason....

Link hier vind je veel relevante informatie als je midi aansluiting niet doet wat je verwacht
 
Het licht blijkbaar aan windows 7! Crap (64 bit) ik ga nu Windows XP er op plunderen.
 
ja 64 bit kan wel is voor problemen zorgen

maar als je bij reason naar edit gaat en de prefences dan keyboard and control surfaces an dan add als other keyboard maakt ie dan nog steeds geen geluid
 
want niet zomaar elk keyboard werkt op reason met meteen alle knopen

je kan de knoppen daarna wel nog is apart toewijzen bijvoorbeeld de draaiknoppen op je keyboard
 
je moet dat gewoon net als bij mij op het screenshot other later staan

want jou keyboard is niet gemaakt voor reason dus zijn de drivers er niet voor geschikt

jou keyboard ga je er niet tussen vinden

maar als het goed is op other moet het werken

de piano toetsen dan zeg maar
 
Is dit niet een beetje het zelfde als:
Ik heb een kwast, verf en linnen gekocht. Waarom kan ik nu nog niet schilderen?
Wellicht een idee om je eerst te verdiepen in wat je wilt en wat je daarvoor moet hebben? (En dan bedoel ik niet alleen soft en hardware..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan