muziek mixer progje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door A.J.
We zijn allemaal(denk ik)Nederlanders hier, dus we vinden allemaal alles wat gratis is reuze interessant.
Excuses aan onze vrienden uit Belgie.
Overigens ken ik het programma niet wat jij bedoeld, maar ik zal eens kijken wat het is.
Bedankt voor de tip.

Fonz :thumb:

Toch niet. En ik vind het ook wel interessant om een gratis programma te kunnen downen.:)
 
Begrijpelijk,
maar jammer,
is wel gezellig zo en je leert er ook nog van.
Overigens is het een geinig gratis programmaatje.
Geinig, meer niet.
Voor eenvoudige toepassingen is het leuk, maar zodra je tot over je oren met asio drivers, latency en een beetje leuke geluidskwaliteit bezig bent is het net niet goed genoeg.

Fijne avond,
Fonz :thumb:
 
Geplaatst door A.J.
We zijn allemaal(denk ik)Nederlanders hier, dus we vinden allemaal alles wat gratis is reuze interessant.

Me from belgium, me like freeware too!:D
 
'tuurlijk.
De hele wereld wil het gratis.
Het is alleen zo'n mooi oud gezegde over ons Nederlanders.
Ik wist dat ze in Belgie tweetalig waren, maar Engels zat daar niet bij dacht ik.


Succes,
Fonz :thumb:
 
Ik dacht dat ik maar niet in het frans ging beginnen, want daar zijn jullie nederlanders ook niet geweldig sterk in he. Weer zo'n nederlands gezegde, n'est-ce pas? :p
 
Zeg,
onderschat je buren nooit.
Laten we het gezellig houden,
toch?
Ik durf met gerust hart te zeggen dat er in de wereld geen tweede land is wat met zoveel gemak met diverse talen omgaat als Nederland.

Fonz :thumb:
 
Geplaatst door A.J.
Zeg,
onderschat je buren nooit.
Laten we het gezellig houden,
toch?
Fonz :thumb:

grapje he... :D

Geplaatst door A.J.
maar zodra je tot over je oren met asio drivers, latency en een beetje leuke geluidskwaliteit bezig bent is het net niet goed genoeg.

wat stel je dan voor dat net iets beter is, of heb je dat als eens gezegd. Herhaal het dan best nog eens voor een trage ik, sorry ik ben nogal slaperig vandaag.
:D :D :D
 
Laatst bewerkt:
Cubase SX vanaf 2.0 werk ik thuis mee.
Pro-tools werk ik op m'n werk mee.
Dat zijn de betere mixprogramma's die een lieve stuiver kosten.
Maar dan heb je ook wel wat.
Niet een PC-crash wanneer je op het punt staat af te mixen(komt rgelmatig voor bij de goedkopere programma's).
Wel de kans om, wanneer je wat extra's spendeert aan plug-ins, een compleet product af te leveren.

Fonz
:thumb:
 
Ga je sparen?
Wanneer je genoeg te besteden hebt en je staat voor de keuze?
Ga dan voor Pro-tools!

Succes,
Fonz :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan