Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar je mag wel via een link naar youtube afslpelen toch?
Ja, maar als iemand bij google gaat klagen dan kan het filmpje natuurlijk van youtube verwijderd worden.maar je mag wel via een link naar youtube afslpelen toch?
Hij heeft het in zijn eerste post over Brein, een Nederlandse organisatie. Ik denk dat hij meer de vrezen heeft van de BUMA/STEMRA dan van Sabam.je moet sabam betalen om liedjes te mogen spelen op bv feestjes enzo, dus kans dat je ook hierbij problemen met sabam zou kunnen krijgen wegens grote verspreiding.
Nee, het ging niet van de zenders uit als ik het me goed herinner, voor hen was het in feite alleen maar goed aangezien alles, reclames dus ook, werd uitgezonden. Zeker voor de kleinere, onbekende, zenders betekende die site waarschijnlijk alleen extra luisteraars. De buma/stemra ging op de achterste benen staan omdat ze zelf geld wilden zien, net zoals ze geld willen zien wanneer iemand muziek draait bij een feest of in een kroeg. Dat de zenders zelf ook al Buma rechten hadden betaald voor hun eigen uitzendingen maakte kennelijk niets uit.@Naarling, dit kan natuurlijk wel zijn door het Copyrigght, dat het bv niet toegelaten werd door de radiozenders om hun onlline radiodienst aan te bieden op een andere site (hier in belgie is daarover al eens een rechtzaak van geweest met 4FM die daardoor in schande is eraakt en hun naam hebben moeten veranderen)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.