muziek op mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.

suus_anno_lover

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
Als ik liedjes op mijn site zet dan hoor ik het liedje wel op mijn site, maar andere mensen niet. Wat kan ik hier tegen doen? Ik heb al 2 codes geprobeerd.

mvg,

Suzan

Heb je het muziek bestand ook geupload naar je server?? Verwijst je link niet naar een file op je harde schijf??
Geef eens een link.

dit zijn de 2 codes die ik heb gebruikt:

<embed src="\\Stefan\data (d)\Suzan\Mijn muziek\Men2B Xtra\Anno de rapper.wma" width="140" height="50" autostart="true" loop="true">

<bgsound src="\\Stefan\data (d)\Suzan\Mijn muziek\Men2B Xtra\Anno de rapper.wma">

mvg,

Suzan

spaties in file namen is niet aan te raden, zeker niet op websites. Staat je wma file op de server ook in deze map: Stefan\data (d)\Suzan\Mijn muziek\Men2B Xtra\ ??

ja, maar als ik op die pagina ben doet het liedje het wel. toen vroeg ik of iemand hem wilde testen en ze hoorde niks. en zonder die spaties dan doet hij het niet
:(

jij hoort die muziek wel, omdat bij jou op je harde schijf die wma files staat, maar ik kan dat niet horen, want ik kan niet iets beluisteren wat op jou harde schijf staat, wel als het op een servers staat.

Zoals ik al zei, je wma moet op de webserver staan en je moet naar het goede pad linken. Dus niet naar een map op je harde schijf.

Hou er wel ff rekening mee dat wanneer e.e.a. straks werkt en veel mensen jou site bezoeken, je te maken krijgt met overschrijding van je data limiet. (tenzij ze bij TK alles goed vinden maar dat kan ik me niet voorstellen........);)

Ik heb het liedje nu op mijn site gezet, eerst dacht ik dat hij het niet deed maar later schrok ik en toen speelde hij ineens af! Het duurt dus echt eeuwen om te laden, maar gelukkig doet hij het nu wel. Maar wat ik raar vind, is dat hij het wel meteen deed(zonder te laden) toen ik naar de computer linkte.

mvg, Suzan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan