Muziek op Powerpoint presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nitteke72

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
3
Hallo,
Ik ben nieuw hier en tevens ook een leek wat powerpoint aangaat, toch wil ik het graag kunnen.

Ben al verschillende dagen bezig met een powerpoint presentatie te maken en dat is mij goed gelukt. Heb er ook muziek op gezet, maar daar heb ik geknoeid. De muziek zou moeten draaien over de hele presentatie, maar begin telkens opnieuw als er een nieuwe dia komt.
Heb al zo geknoeid ermee, om te proberen de muziek er terug af te halen en weer op te zetten, dat nu verschillende stukjes muziek elkaar overlappen.

Nu is mijn vraagje, hoe haal ik de muziek er terug af en hoe zet ik weer muziek erop die de van het begin tot het einde van de presentatie speelt.
Eigenlijk zijn dit al twee vraagjes he.

Al bedankt op voorhand voor wie me kan en wil helpen
Groetjes, Nitteke
 
Volgens mij moet deze handleiding je aardig helpen :)
 
Gedeeltelijk

Hallo Devil

Gedeeltelijk ben ik eruit gekomen, met jou hulp. Thanks.
Ik heb de muziek er niet meer afgekregen, maar ik heb de powerpoint opnieuw gemaakt en ben er dan in geslaagd de muziek erop te zetten en zo dat deze over de hele powerpointpresentatie speelt. Alleen is men muziek te kort voor de hele pressentatie.
Maar toch alvast bedankt voor de hulp die je me aanreikte.
Nitteke
 
muziek meezenden?

als ik de presentatie klaar heb en er ook een achtergrond muziek bij heb, werkt het top. totdat ik het file verstuur. de ontvangen hoort niks. op de eenof andere manier moet de muziek in het file ge-saved worden. iemand een idee wat mijn probleem is?
 
als ik de presentatie klaar heb en er ook een achtergrond muziek bij heb, werkt het top. totdat ik het file verstuur. de ontvangen hoort niks. op de eenof andere manier moet de muziek in het file ge-saved worden. iemand een idee wat mijn probleem is?

waarschijnlijk is het omdat het totaal te groot is, dit heb ik ook gehad toen ik een ppt op een diskette probeerde te propen (doeme das lang geleden). helaas deed hij toen de plaatjes en de muziek achterwegen laten omdat die te groot waren. oplossing, maak de ppt, zorg dat de plaatjes en de muziek in 1 map staan en stuur hem door (misschien in een zip file om het wat kleiner te maken). suc6
 
waarschijnlijk is het omdat het totaal te groot is, dit heb ik ook gehad toen ik een ppt op een diskette probeerde te propen (doeme das lang geleden). helaas deed hij toen de plaatjes en de muziek achterwegen laten omdat die te groot waren. oplossing, maak de ppt, zorg dat de plaatjes en de muziek in 1 map staan en stuur hem door (misschien in een zip file om het wat kleiner te maken). suc6

aha, maar ik krijg regelmatig een pps gezonden. dat is dan 1 file (tw pps) en als ik die start zit er vaak ook muziek bij. dat is ingesloten het de pps. ergens heb ik gelezen dat het alleen met een wav-file kan. hoe doen die gasten dat dan?
 
Prima gelukt maar nog `n kleinigheidje

Volgens mij moet deze handleiding je aardig helpen :)

Hallo Devil

Ik had ook het probleem met muziek in `n presentatie zetten.
Dit is nu prima gelukt met jouw verwijzing naar die handleiding.

Maar als ik de presentatie per email verstuur, komt ie bij de ontvanger aan in powerpoint, en niet iedereen weet hoe je hem dan kunt weergeven met muziek, met het glaasje dus.
Kan ik de presentatie ook in één keer doorsturen dat ie geopend kan worden door dubbelklikken op de bijlage en dan weergeven ?
Dan hoef ik dat niet elke keer uit te leggen hoe ze de presentatie kunnen weergeven.

BVD en groetjes

Betsy
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan