Thatsajosty
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2009
Als ik muziek opstart via windows explorer (windows XP Pro SP 3) duurt heel lang... Normaal duurt dit nog geen 1 seconde maar als ik het nu doe moet ik wel 5 / 6 seconde wachten voordat hij het nummer afspeelt (dan draait het muziekprogramma al) maakt niet uit met welke muziekprogramma allemaal hetzelfde Winamp pro / WMplayer / VLCplayer allemaal hetzelfde
Ik was een weekendje weg en liet mijn zusje achter me pc... NOOIT weer dus
Heb al gekeken naar het gebruik van processor etc. maar processor komt niet over de 5 % usage heen als ik wissel en geheugengebruik zit zo rond 500 mb van de 3gb.. ik vind dit echt zeer vervelend sinds ik veel wissel van muziek.. heb het ook al geprobeerd vanaf andere schijf maar hier ook hetzelfde schijf gedefragmenteerd hierna nog steeds hetzelfde.
Nou is het natuurlijk makkelijk om hem elke keer maar weer te formatteren maar er moet toch ook een andere oplossing zijn... Heb xp logboeken ook al gezien naar fouten maar hier kan ik niets vinden.. Als ik muziek opstart krijg ik gewoon een behoorlijke tijd een zandlopertje. Als iemand dit herkent of een oplossing heeft zou fijn zijn dan hoef ik niet te formatteren
Ik was een weekendje weg en liet mijn zusje achter me pc... NOOIT weer dus

Nou is het natuurlijk makkelijk om hem elke keer maar weer te formatteren maar er moet toch ook een andere oplossing zijn... Heb xp logboeken ook al gezien naar fouten maar hier kan ik niets vinden.. Als ik muziek opstart krijg ik gewoon een behoorlijke tijd een zandlopertje. Als iemand dit herkent of een oplossing heeft zou fijn zijn dan hoef ik niet te formatteren