Muziek Samsung E250

Status
Niet open voor verdere reacties.

brammetjuh2

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Ik wil graag muziek en andere bestanden op mijn mobiel (Samsung E250) zetten maar de pc ziet het geheugenkaartje niet meer. Dit ligt denk ik aan de pc, maar heeft iemand anders en manier om er bestanden op te krijgen. Met een BlueTooth stick lukt het ook niet al te best. Ik hoorde dat er ook USB kabbels zijn. Maar zijn die standaard bijgelevert? Want dan krijg ik nog wat tegoed.

Beste Bram,

Nee, deze kabels zijn niet standaad meegeleverd.

Met vriendelijke groeten,

Jerry

Als je er muziek op wilt zetten, heb je dan ook een geheugenkaartje?

Waarom eigenlijk niet, wat is het probleem?

Zodra ik de kaart in de pc stop wordt er geen goed contact gemaakt. Als je de pc dan opnieuw opstart werkt het weer wel en even later niet meer.

Zodra ik de kaart in de pc stop wordt er geen goed contact gemaakt. Als je de pc dan opnieuw opstart werkt het weer wel en even later niet meer.
En in een andere pc werkt het wel (bijvoorbeeld met externe cardreader)?

Heb je wel een andere kaart, dan kun je kijken of die het ook niet doet.

Hij reageert op de SD kaart van het fototoestel ook niet dus het ligt aan de kaartlezer.

Als je nog garantie hebt, kun je terug gaan, anders moet je helaas een nieuwe kopen.

Ja het ziet er wel naar uit,alleen heb ik helaas net een nieuwe laptop gekocht maar daar zit geen kaartlezer in. Dus geld heb ik momenteel ff niet, maar goed. Soms reageert hij wel dus dat scheelt:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan