muziek site

Status
Niet open voor verdere reacties.

MJ IT

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Hallo,

voor mijn stage moest ik een website maken.
en omdat ik een beetje verstand heb van flash heb ik het gedaan met flash cs3 pro.
Ik wil jullie hem graag laten bekijken en wil graag HELPEND commentaar.
Dus niet van deze site is bagger ofzo

Alvast bedankt voor het bekijken

web adres

www.mv-engelhard.tk

ik zou sowieso het flash gedeelte in het midden van de pagina uitlijnen... nu staat ie helemaal links... en vergroot je flash embedded ding naar bijv 800x600 of 1024 x 768

daarnaast zou ik het menu gewoon duidelijker maken, bijvoorbeeld of alle knoppen aan de bovenkant 5 naast elkaar, of alle knoppen aan de linkerkant 5 onder elkaar... maar nu schuift het de hele tijd heen en weer. dat is verwarrend. zorg ook dat deze knoppen op dezelfde plaats blijven stan (zie volgende punt)

ik zou alle 'leuke' effecten weghalen... schuivende teksten, omhoogladende paginas etc etc... ziet er wel leuk uit, maar werkt enkel irritant omdat je moet wachten tot de animaties afgelopen zijn.

het contrastgehalte in de pagina is ook niet erg groot, maar dat zal ook kunnen komen omdat de pagina nog niet af is (neem ik aan?)

tot slot raad ik je aan je pagina niet helemaal in flash te maken... gedeeltes en menus kunnen leuk zijn, maar html/php werkt zo veel beter. maar dit is slechts een mening

succes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan