Muziek telefoon synchroniseren met map op de computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

carsten1998

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Hallo,

Ik heb op mijn computer en op mijn telefoon vrij veel muziek staan. nou komt er soms een liedje bij op de telefoon of op de computer. is er een manier dat ik mijn smartphone (samsung galaxy gio) kan synchroniseren met de muziek op mijn computer. zodat als ik er op de computer muziek bij zet, deze muziek ook naar mijn telefoon gedownload wordt.

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hmm, als je de sync software van Samsung niet wilt gebruiken (als die er al is) kun je total commander gebruiken die een mooie sync functie heeft, ik gebruik deze ook om tussen NAS en PC te syncen.

Hmm, als je de sync software van Samsung niet wilt gebruiken (als die er al is) kun je total commander gebruiken die een mooie sync functie heeft, ik gebruik deze ook om tussen NAS en PC te syncen.
.
en hoe werkt dat dan, moet ik dat op de pc of op mijn telefoon installeren. (total commander) (ik ben nog geen sync van samsung tegen gekomen)

tja, wat ik dan eigenlijk vergeten te vragen ben is natuurlijk het volgende: wil je altijd en overal kunnen syncen of wil je dit alleen thuis doen via een USB kabeltje op je PC.

In het laatste geval kon je total commander gebruiken die op je PC wordt geinstalleerd. Ik weet zo even geen app voor android indien je altijd en overal dit wilt bereiken.

Ik heb tuis de volgende situatie:

Android --> NAS <-- PC alle muziek staat op de NAS en daar kan ik met mijn PC bij, maar ook met android overal waar ik ben (via ES file explorer).

tja, wat ik dan eigenlijk vergeten te vragen ben is natuurlijk het volgende: wil je altijd en overal kunnen syncen of wil je dit alleen thuis doen via een USB kabeltje op je PC.

In het laatste geval kon je total commander gebruiken die op je PC wordt geinstalleerd. Ik weet zo even geen app voor android indien je altijd en overal dit wilt bereiken.

Ik heb tuis de volgende situatie:

Android --> NAS <-- PC alle muziek staat op de NAS en daar kan ik met mijn PC bij, maar ook met android overal waar ik ben (via ES file explorer).

oke .. ik wil eigenlijk gewoon dat als ik thuis ben. bijvoorbeeld binnen bereik van wifi. mijn telefoon automatisch(bijvoorbeeld elke dag ) gesynct wordt. en dat die muziek ook gewoon echt op mijn telefoon staat. het is niet de bedoeling dat mijn muziek online staat dat mijn telefoon met internet verbonden moet zijn of dat mijn muziek op de computer staat en dat de computer per se aan moet staan om muziek te luisteren. de muziek moet op de pc en de telefoon staan. maar als er een liedje op mijn telefoon bij komt, wil ik dat dat ook op mijn computer erbij komt.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan