Muziek uit een mail op CD/DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinpioneer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2010
Geacht forum,

Ik krijg regelmatig mailberichten binnen met muziek. In de mail kan je dan een aantal nummers beluisteren, door bijvoorbeeld op een icoontje te drukken.

Nu mijn vraag: Ik heb een pioneer DVR 560H-s recorder en wil graag deze muziek op een CD/DVD branden.
Volgens de gebruiksaanwijzing zou middels een usb kabel dit moeten lukken, helaas lukt dit niet.

Kan iemand mij adviseren ??????

Bij voorbaat dank.
Martin

De muziek zou als bijlages bij de email moeten zitten. Die bijlages kun je apart opslaan op je pc en er dan zo een cd van branden

De muziek zou als bijlages bij de email moeten zitten. Die bijlages kun je apart opslaan op je pc en er dan zo een cd van branden

Mr. Music bedankt voor de snelle reactie, maar ik denk dat ik de vraag niet goed gesteld heb, of ik begrijp het niet helemaal of helemaal niet. Ik ben wel een leek op dit gebied.

Van de e-mail berichten heb ik de bijlagen opgeslagen in een mapje.
Al deze items zijn "power dia presentaties".
Ik had graag een voorbeeld meegezonden, maar helaas.

Volgens Pioneer zou ik middels een usb kabel van de computer naar de DVD recorder kunnen opnemen.
Dit lukt dus niet.

Wat ik mij tevens afvraag is, komt uit elke usb poort muziek ????? Pioneer schrijft van wel.

Zelf dacht ik dat het wellicht een mogelijkheid is om via een adapter geluid van de geluidboxen af te takken, of is dit waanzin ????

Ik hoor graag.
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan