muziek van ipod naar pc??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Ik heb een ipod met 8 GB opslaggeheugen. Nu wil ik een ipod met een groter geheugen kopen. Kan ik nu de muziek van de 8 GB ipod naar de pc opslaan om het op de nieuwe ipod te zetten?? Dat zou wel handig zijn, anders moet ik eerst weer alle cd's naar de pc downloaden en op de nieuwe ipod zetten. Ik heb al wel rondgekeken op de ipod site, en de handleidingen, maar ik vind niets hierover.

groet

Afhankelijk of het programma jouw ipod ondersteunt kun je kijken of Floola gebruikt kan worden om de muziek weer naar je pc over te brengen.

Tijs.

Dus gewoon met itunes is het niet mogelijk???

Ik weet niet of floola op mijn systeem kan, Ik heb nl. vista 64 bit, en daarop werken niet alle programma's.

Moet ik nu alles weer opnieuw via de cd's op de pc zetten en dan dus naar de nieuwe ipod overzetten?? kost me dagen!!

Mocht het toch wel kunnen via itunes, wie kan mij zeggen hoe het werkt??

De reden dat je niets over het terugzetten van muziek/filmpjes naar je pc kon vinden is dat het niet kan met iTunes.

Het enige wat je met iTunes kunt doen is muziek/filmpjes etc. op je iPod/iPhone zetten en evt. verwijderen. Muziek/filmpjes terughalen naar de pc kun je niet met iTunes.

Jammer dat we nu een posting moeten besteden aan iets dat je zelf eigenlijk al uitgezocht had. Liever had ik gehad dat je Floomla had getest (op je 64-bits besturingssysteem) en teruggemeld had of het daarmee gelukt was.

Tijs.

Tijs:

Ik wou dus Floola downloaden om het te gebruiken. Maar zag dat het niet werkt met Itunes 9. Helaas.

Bedankt voor de moeite.

groet

Ria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan