muziek van music dj op computer zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcmooij

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Hallo,

Ik heb muziek, gemaakt met de music dj op de Sony Ericsson k500i. Dit heb ik verzonden naar mijn computer, op dezelfde manier als ik andere muziek naar mijn computer stuur.
Het is een MIDI bestand.
Maar als ik het wil afspelen met de Windows Media Player, krijg ik een bericht dat het bestand niet afgespeeld kan worden. Wat kan het probleem hiervan zijn?

ik weet zo niet 123 of WMP midi af kan spelen... anders moet je ff met realplayer proberen of quicktime..

ja, wmp kan gewoon midi bestanden afspelen. Andere midi bestanden doen het gewoon.

kijk eens op de site magix staat wat bij om dit te doen en er is een demo versie van

Ja, ik bedoel de pagina over die music dj. Ik kan het nog steeds niet vinden. :confused:

ik denk dat ik je even verkeerd begreep wat jij wil is muziek van je telefoon afspelen op je pc denk ik.
muziek van je telefoon staat in een bepaalde extensie probeer uit te vogelen welke dat is kijk dan of je deze kan omzetten naar bijvoorbeel wmf
volgens mij kan je dit o.a doen met ringtonemaker, het ophalen van je foon naar de pc en dan omzetten kan denk ik ook hiermee.
het kan ook zijn dat de muziek beveiligd is ja dan houd het ff op

Ja, idd. Ik wil muziek die gemaakt is met de music dj afspelen op mijn computer. Dat is een MIDI bestand, maar toch kan het niet afgespeeld worden. Dat vind ik echt vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan