Muziek van pc naar N70 uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

vraagjeN70

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Hoi,
Ik heb de N70 nu ruim een week, maar ik krijg het niet voor elkaar (of heb niet voldoende geduld) om muziek van m'n pc naar de mobiel te krijgen. Ik krijg het ook niet voor elkaar om het via bluetooth te doen, dan geeft hij aan dat ik wrs iets niet heb geinstalleerd (vind ik erg vreemd want ik heb de bijbehorende cd-rom volledig geinstalleerd). Heb het ook al een keer opnieuw gedaan. Probleem blijft.
Wanneer ik een mp3 over wil zetten blijft deze erg lang (ongeveer 20 minuten geduld bewaard) steken in onderweg...
Het maakt niet uit of ik 1 of meerdere .mp3's verstuur. Blijft er bij 1 ook zo lang erover doen. Het gaat om een kabelverbinding. Ik heb een relatief kleine .mp3 verstuurd (256 kb).
Is dit normaal? Heeft iemand nog een tip voor mij?
Ik heb alles wat op de cd-rom stond geinstalleerd dus ik weet het gewoon niet (meer), iemand??? :confused:
Zal vast iets heel simpels zijn...
Groetjes

@ Robert ... Heb ik geprobeerd, werkt ook niet :( ... ook de virusscan al uitgehad. Nog meer ideeen, alles is welkom:D

Ik heb alles wat op de cd-rom stond geinstalleerd dus ik weet het gewoon niet (meer), iemand??? :confused:

Is het programma PCSuite wel opgestart èn gebruik je bestandsbeheer in PCSuite om muziek van je pc naar je mobiel over te brengen via de bijgeleverde datakabel in de doos?
Dit is namelijk de makkelijkste manier om muziek over te brengen.
Lees deze handleiding eens even door hoe je dat moet doen (onderaan).

@ prof

Je bent geweldig!! Op deze manier lukt het wel. Moet alleen even uitpluizen hoe ik een extra map (heb het nu ook via bestandbeheer gedaan, maar ik weet niet of dat kan) kan maken op de geheugen kaart en hoe ik deze map terug vind op de N70. Weet je dat toevallig ook nog? Groetjes

Je kan eenvoudig een map aanmaken in je telefoon via bestandsbeheer.
Nadat je de geheugenkaart bent binnengegaan kan je gewoon via rechtermuisklik>>Nieuw>>Map een nieuwe map plaatsen en een eigen naam geven.
Vervolgens ga je in de telefoon naar Menu>>Instrumenten>>Bestandsbeheer>>Geheugenkaart (pijltje naar links) en daar staat je zelfgemaakte map.

Overigens kan je bijvoorbeeld de afbeeldingen die je in die map gezet hebt gewoon terug vinden in gallerij en bijvoorbeeld je muziek gewoon in je muziekspeler.
(Zorg wel dat je dan op 'update collectie' hebt gedrukt indien hij dit niet zelf doet)

Succes :thumb:

't is helemaal geweldig, had het zelf ook al ontdekt indd, maar kan nooit kwaad 2x te krijgen :D Bedankt voor het helpen, scheelt me een trip naar een servicepunt.
Groetjes :)

Ik heb een soortgelijk probleem.
Kan via de Nokia Music Manager wel nummers naar m'n geheugenkaart overbrengen maar de nummers zijn dan constant beschadigd.
Nu las ik dit topic en heb het zo willen proberen maar m'n Nokia Phone Browser geeft dan m'n geugenkaart niet weer.
Iemand enig idee?
Heb juist een mmc kaart met meer capaciteit gekocht zodat ik wat meer muziek erop kon zetten maar zo schiet het dus ook niet op :(

Wanneer je het geheugenkaartje in de cardreadersteek zie je op je pc dat op het kaartje ook een map Sounds staat, je kan dan rechtstreeks van je pc mp3 naar het kaartje in deze map kopieeren. Je kan ook zelf een nieuwe map maken op je kaartje een deze MP3 noemen en dan de mp3 van je pc naar het kaartje kopieeren. Je kaart in de Nokia stoppen en dan de Musicplayer starten en via optie's de nieuwe mp3 afspelen of toevoegen aan je afspeellijst.

bedankt voor je reply.
ik heb helaas geen cardreader.
en omdat het eerst ook gewoon zo lukte naar mn telefoongeugen heb ik dus m'n vraagtekens en mn probleem hier neergezet. maar zou je het icoontje geheugenkaart niet ook moeten kunnen zien wanneer de mmc in je nokia zit en is aangesloten met de computer via de usb kabel?

@OpeLLautje

Welkom op Helpmij :)
Je kan de volgende keer beter een eigen vraag maken i.p.v. om in een vraag van een ander je eigen vraag te stellen.

Welke type telefoon heb je? En kan je telefoon wel de geheugenkaart zien en/of kan je een bestand (foto o.i.d.) van je telefoongeheugen naar de geheugenkaart verplaatsen?

:thumb:

Hallo,
Ten eerste, dank.
Ja ik zag dat dit topic inderdaad al op opgelost stond, mijn fout ;)
Maar ik heb een Nokia N70 en een mmc kaartje van Kingston DV RS 512 mb en foto's zet ie er wel gewoon op.
Hij herkent hem dus wel ja, zoals ook bij geheugen waar je kunt zien hoeveel vrije ruimte etc je nog hebt.
Groet Laura

Laatst bewerkt:
Probeer eerst even PC Suite volledig van je computer te verwijderen.
Dit kan je met dit verwijderingstool doen.
Start de computer opnieuw op en download de laatste versie van PC Suite.
Installeer het programma en sluit de kabel pas aan wanneer het programma dat vraagt.

Edit: Gebruik je de bijgeleverde kabel uit de nokiadoos om bestanden over te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan