muziek via e-mail mp3 versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexman

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2013
Het probleem is dit : al jaren verstuur ik muziek via e-mail en dat ging altijd goed, tot nu dan. De enige keer dat het niet lukt is als ik naar mod edit: ivm privacy email adres verwijderd iets wil versturen. Een gewoon mailtje gaat wel, maar zodra ik er muziek bij zet werkt het niet, hoe kan dat? Wie heeft een idee? Groet lexman

Laatst bewerkt door een moderator:
Bestand te groot? Mailbox van ontvanger zo goed als vol? Welke melding krijg je als je dat doet?
Tip: Haal dat email adres hier weg.

Mp3 staat bekend als een mogelijk schadelijke bijlage. Dat kan een reden zijn dat het mailtje wordt geblokkeerd bij de ontvanger als hij die optie heeft aangevinkt.
Zoals edmoor ook al aangaf, mailtje kan te groot zijn met die bijlage.

Nog een belangrijk punt:
•Plaats absoluut nooit privéinformatie van anderen op Helpmij.nl (denk hierbij o.a. aan: telefoonnummers en (e-mail)adressen), dit kan leiden tot een onherroepelijke ban.
Een hele balangrijke huisregel, dus haal idd die mailadres weg.

@edmoor
Een MB melding maken is al voldoende hoor, de sectie mod kan dat dan verder afhandelen.

Ja Edmoor en jackel, bedankt voor de info en sorry voor het vermelden van het e-mail adres, maar hoe haal ik dat nou weg?

Een MB melding maken is al voldoende hoor, de sectie mod kan dat dan verder afhandelen.

Overdrijven is ook een vak. Het was helemaal niet de bedoeling iemand op de huisregels te wijzen, wat ik dan ook niet deed. Het was puur een tip voor TS i.v.m. spam mogelijkheden.

Ja Edmoor en jackel, bedankt voor de info en sorry voor het vermelden van het e-mail adres, maar hoe haal ik dat nou weg?
Kennelijk moet de sectie mod je dat vertellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan