muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

drdelnoy

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2002
Berichten
85
Als ik platen download van kazaa dan zijn deze allemaal vervormt dit vervormen huod in dat de muziek goed begint en na 30 sec overgaat in heel snel of raar afspelen van de muziek, dit geld bij alle platen die ik down load van kazza, andere muziek die ik van cd copieer of die ik krijg die doet het goed

mijn systeem is xp?

dank voor jullie hulp

Eric
 
Niets aan te doen. Het Kazaa-netwerk staat nu eenmaal vol met van die slechte files.
 
Ik denk dat dat muziek is die door de platenmaatschappijen op Kazaa wordt gezet om het illegaal downloaden tegen te gaan.

Ze zetten dan een klein stukje van een nummer op Kazaa maar dat blijkt dan achteraf niet goed te zijn.

Jacco
 
dit is niet omdat er veel rotzooi op kazaa staat. (ook dat is wel zo) maar dit is een actie van platenmaatschappijen is mij verteld. je download het nummer en na 30seconden gaat ie over in irritant piepen enzo.
Je kan het beter met shareaza doen dan.
Daar heb ik het nog niet meegemaakt.

groeten rene
 
Er zijn winkels in Nederland die cd's verkopen met muziek erop.

Die hoef je dan niet te branden en vaak zit er ook een mooi boekje bij met informatie over de artiest en de nummers die erop staan.

Je kan de CD altijd zo in je cd speler stoppen en dan ben je gegarandeerd van een zeer goeie kwaliteit muziek....

Ik weet niet of zulke winkels nog bestaan, maar vroeger had je de freerecordshop die dat wel verkocht...


Ik hoop dat het gaat lukken!

grtz T:DMMY
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan