Muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijers

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
260
Hallo,
Ik heb windows vista (beta) geinstelleerd en ik heb muziek er op gezet maar nu doet die het niet......
hoe kan dat
 
Misschien wat meer info?
Dit is eenzelfde vraag als wanneer ik naar een willekeurige garage ga en vraag:
Ik heb er benzine in gegooid, maar nu rijdt 'ie niet.
Dus wat zit er in die PC?
Welke geluidskaart?
Heb je de drivers van de geluidskaart geinstalleerd?
etc etc etc
 
De geluidskaart : ESS 1969
het lijkt wel dat windows vista de geluidskaart niet herkent zo het mischien een driver helpen...
 
Vista is een beta uitvoering.
Ik kan me zo voorstellen dat er dan een hele hoop nog niet herkend kan worden.
Maar wanneer een geluidskaart geen driver heeft, zal ie het nooit doen.
 
Waarom nu met de beta versie klooien? Wacht maar tot november dan koop je Vista en je kan vervolgens genoeg klooien (tot alle kinderziektes er uit zijn).
Tot die tijd kun je nog sparen voor nieuwe videokaart, etc.
Als je wilt dat Vista (in november) redelijk gaat werken dan moet je wel een machine met 4 GHz hebben. Als minimum is 2,8 GHz nodig maar dan werkt het 3D effect niet.
Het wordt nog druk in de herfst bij de vuilnisbelt = goed werkende PC weggooien om een nieuwe ellendige product van Microsoft te gebruiken.:(
 
ff offtopic: dan ga ik mooi naar de vuilnis built om een paar mooie servertjes te halen!
 
Daancomp zei:
ff offtopic: dan ga ik mooi naar de vuilnis built om een paar mooie servertjes te halen!
Precies, doe ik ook. Nu werkt het ook: als ik wat extra geheugen of extra HD nodig heb.
Extra geheugen: pakje Shag voor de jongens, een HD-tje kost wel 2-3 pakjes Shag.
Maar goed ik denk wel dat na de komst van Vista, men wel leuke PC-tjes op kan halen voor weinig geld. En vervolgens het goede Windows 2000 erop zetten of Linux.

Wel opmerkelijk dat de jongens van Microsoft eerlijk toegeven dat XP een vrij zwakke OS is.
Volgens hun, hebben ze maar 2 goede gehad: 2000 en 2003 server. Maar goed over de 2000 wist men al, alle banken en de betere bedrijven draaien op Windows 2000.
Nog grappiger, als je een ½ dag bij Microsoft zit, dan hoor je de naam van Linux vaker dan Windows.
En.. Microsoft gebruikt Linux als server omdat = dit veel stabieler is dan hun eigen OS.
 
allen mijn hoofd server werkt op Windows 2000 server officeel legale versie!!

de rest allemaal linux servertjes en het wekt probleem loos heerlijk als linux het beter doet dan M$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan