Muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bernese

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2005
Hoi iedereen,
Ik heb enkele templates gedownload en bij enkele daarvan zit er leuke deuntjes bij. Nu wil ik een van deze deuntjes op mijn eigen site hebben, maar wat ik ook doe ik kan deze nergens vinden op de gedownloade templates. Zelfs in de html niet en toch moeten ze ergens staan... Wie kan mij helpen?

waarschijnlijk worden deze 'gestreamed'. Even zoeken in de broncode naar mp3, wmf, wmv of dergelijke bestanden. plaats anders even de broncode hier.

waarschijnlijk worden deze 'gestreamed'. Even zoeken in de broncode naar mp3, wmf, wmv of dergelijke bestanden. plaats anders even de broncode hier.
Hoi,

Hierbij de broncode, maar ik wordt er niet wijzer van, helaas. Misschien u wel, ik hoop het. De muziek is prachtig.

Greets Diedie
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="568" height="161">
<param name="movie" value="4061.swf">
<param name="quality" value="high">
<param name="menu" value="false">
<embed src="4061.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="568" height="161"></embed>
</object>

Er moet toch een bestand "4061.swf" bij in de map staan waar je html-bestand instaat. Zoniet zou het misschien kunnen dat het geregeld is met Javascript, maar dat lijkt me een beetje omslachtig.

Er moet toch een bestand "4061.swf" bij in de map staan waar je html-bestand instaat. Zoniet zou het misschien kunnen dat het geregeld is met Javascript, maar dat lijkt me een beetje omslachtig.

Hoi,

Ja er staat een bestand 4061.swf in maar als ik deze open komt er ook gelijk het intro video bij. En dat wil ik niet, ik wil alleen de muziek om deze te plaatsen op mijn site.

Maar als je merkt dat de muziek ook in dat bestand zit, dan kun je het bestand wel gebruiken maar bvb de schermgrootte van het object op 1x1 zetten zodat je de video niet ziet op jouw site.

Zoniet kun je misschien een swf decompiler zoeken die het mp3-bestand eruit haalt ofzo.

Maar als je merkt dat de muziek ook in dat bestand zit, dan kun je het bestand wel gebruiken maar bvb de schermgrootte van het object op 1x1 zetten zodat je de video niet ziet op jouw site.

Zoniet kun je misschien een swf decompiler zoeken die het mp3-bestand eruit haalt ofzo.

Hoi,

Het werkt. Ik heb het programma gedownload en toegepast. Mijn dank is groot.
Vriendelijke groet:
Diederik

Ah geweldig!

Onderaan rechts op de pagina kun je de vraag op opgelost zetten.

Groeten,

James007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan