muziekbestand invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

VBERKELA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
in een presentatie wil ik muziekfragmenten laten horen.
cd in laptop; nummer rippen; in mediatheek media player; invoegen in dia en dan.....
als ik het 20 x probeer lukt het bij 5 fragmenten en bij 15 andere fragmenten niet.
is het bekend dat een muziekfragment van de ene cd het wel doet en van de andere niet?
kan het aan de cd liggen?( beveiliging?)

:rolleyes:Als het aan de CD beveiliging zou liggen, zou dit betekenen dat je de nummers niet kan rippen van de CD.

Dus kan je alle nummers rippen?

Probeer het eens met kleinere bestanden, misschien dat er een limit aan zit, wat het aantal filmpjes (of de grootte) betreft?

Grs

:rolleyes:Als het aan de CD beveiliging zou liggen, zou dit betekenen dat je de nummers niet kan rippen van de CD.

Dus kan je alle nummers rippen?

Probeer het eens met kleinere bestanden, misschien dat er een limit aan zit, wat het aantal filmpjes (of de grootte) betreft?

Grs

muziekbestand

in een presentatie wil ik muziekfragmenten laten horen.
cd in laptop; nummer rippen; in mediatheek media player; invoegen in dia en dan.....
als ik het 20 x probeer lukt het bij 5 fragmenten en bij 15 andere fragmenten niet.
is het bekend dat een muziekfragment van de ene cd het wel doet en van de andere niet?
kan het aan de cd liggen?( beveiliging?)

bij deze stop ik met je te helpen, want al die Quotes die je post vind ik maar vreemd.
Ik ben niet blind en probeer je te helpen en dit is niet echt een antwoord op mijn reactie.

Sorry maar hier kan ik niets mee:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan