Muziekbestanden ongewenst veranderd in Miro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita1987

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
Ik hoop dat het verhaal duidelijk is, ik ben zelf een leek op computergebied maar wil toch graag van mijn probleem af.

Een poosje terug was ik op zoek naar een nieuw downloadprogramma. Dus had ik het programma Miro gedownload. Maar daarbij zijn al mijn (duizenden) muziekbestanden ook veranderd in Mirobestanden. Nu beviel Miro mij toch niet goed en heb ik die helemaal verwijderd van mijn computer, maar nu blijven de bestanden alsnog van Miro. In plaats van de normale bestanden van Windows Media Player.

Nu is mijn vraag; hoe krijg ik al mijn bestanden weer terug in de normale bestanden van Windows media player? Volgens mij waren dat Mpeg bestanden oid? Of Mp3?

De bedoeling is dat ik ze ook weer normaal op een cd kan zetten of op mijn Mp3 speler.

Wie heeft dé tip voor mij en kan dat ook nog eens in normale-mensen-taal uitleggen ;)

Alvast bedankt,

Anita

Je bestanden worden dus nog automatisch geopend met Miro?
Als dat zo is moet je op een willekeurige muziek bestand met de rechtermuisknop erop klikken > Openen Met > Vink beneden dat vakje aan waar staat altijd openen met deze programma > Windows Media Player opzoeken.

Media Player starten, rechtsklikken op de bovenste balk, kies Extra -> Opties -> tabblad Bestandstypen -> Vink uit MP3 Audiobestand (.mp3), klik op Toepassen, vink weer aan MP3 Audiobestand (.mp3), klik op Ok.

Succes,

Tijs.

Wow bedankt Dnties!! Alles is weer in het juiste bestand, een hele opluchting met zo'n kleine oplossing!
Dat jullie dat allemaal weten :thumb:

Fijn dat je ermee geholpen bent.

Graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan