Muziekspeler op N95

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChrisG

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2007
Wie kan mij helpen met een onvolkomenheid (voor zover mij bekend) in de muziekspeler van de Nokia N95.
Ik heb een groot aantal CD's op de N95 gezet via de PC suite. De muziekspeler bepaalt via de informatie in de nummers hoe ze worden weergegeven in bijvoorbeeld de weergave per artiest.
Nu heb ik een aantal nummers waarvan de spelling van de artiest afweek. In het nummer heb ik dit rechtgezet, maar in de lijst van de artiesten is nog steeds de afwijkend gespelde naam zichtbaar. De map is verder leeg. Als ik de map probeer te verwijderen krijg ik de melding: "functie wordt niet ondersteund"
Het niet een grote fout, maar wel storend omdat er nu enkele lege mappen in de lijst staan en deze zo onhandig lang wordt,

Open je muziekspeler.
Nu zie je in je scherm Muziek en Podcasts.

Druk nu op de linker slectietoets(opties) en kies vernieuwen.

Patrick bedankt voor je reactie.
Ik heb dit al vele malen gedaan, maar er verandert niets in de lijst, de lege mappen blijven staan.

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat de muziek op je geheugenkaart staat.
Verwijder de geheugenkaart eens en laat dan eens vernieuwen.

En stop je geheugenkaart eens in je pc, en open deze in verkenner, en kijk eens in de map sounds.
Staan hier ook de mappen? Zo ja verwijder je de mappen die ongewenst zijn.

Patrick,

Ik heb beide dingen gedaan, echter zonder resultaat.
Op de geheugenkaart staan verschillende mappen met de artiesten.
Hier staat geen van de artiesten dubbel genoemd. Het komt mij voor dat op de telefoon ergens een de oude info bewaard blijft, weet jij waar?

En wanneer je de muziekspeler laat vernieuwen zonder het geheugenkaartje in de telefoon?

Krijg je die mappen dan ook nog tezien? Zo ja, staan ze op je telefoon.

Sorry, vergeten te vermelden, bij het vernieuwen zonder het kaartje in de telefoon, bleven er slechts 6 nummers over, geluidsopnames van mijn kinderen die ik gebruik als ringtone. De 'foute' mappen waren niet te zien.

Chris

Ik kan natuurlijk vanaf hier moeilijk bepalen waar iets op je geheugenkaartje staat.

De laatste optie die ik kan bedenken om je te helpen, is dat je alles veilig stelt wat belangrijk voor je is op je geheugenkaart.
(muziek, foto's en evt telefoonboek)

Formateer hierna het kaartje in je telefoon.

Ik heb geprobeerd wat je schreef. Echter zodra ik weer een nieuwe CD op mijn telefoon zet komt het probleem terug.

Ik kopieer nu de CD's naar een map met de naam van de artiest en daarin een map met de naam van de CD.
Bij het vernieuwen op de telefoon wordt er echter uit de gegevens van het nummer info gehaald, op basis waarvan je de muziek trug kunt vinden.
Bij zoeken op artiest bv Ik heb de live CD van The Wall in Berlijn erop staan, hiervan zijn diverse uitvoerenden, ik kan slechts enkele nummers terug vinden onder Pink Floyd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan