MW2 (CoD6) Connecting to iwnet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsRu

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Ik heb voor een hele lange periode super goed MW2 kunnen spelen. Alles stond goed ingesteld en mijn router lag helemaal open dus ik kon prima spelen. Totdat ik 2 weken geleden uit de server knalde (weet niet meer met welke melding) maar iig was dat het einde van mijn voorlopige MW2 tijd. Telkens als ik nu wil spelen blijf ik haken bij connecting to iwnet, wat ik ook probeer. Ik heb 4x opnieuw ingeinstalleerd, 3x me router opnieuw erin gedaan en de UPNP open gezet + de DMZ...

Ik ben ten einde raad. Hoe kan het zomaar van de een op de andere dag stoppen met werken, terwijl ik niks vreemds heb gedaan? Aub help mij verder, alvast bedankt!

eventuele oplossing

Ik had het probleem ook, heb per ongeluk steam eraf geknalt daarna opnieuw geinstaleerd, dit werkte kan weer elke game joinen je raakt gelukkig niks kwijt,s6

jaa ik heb alles er dus al 4x opnieuw opgezet inmiddels.... ik weet het echt niet meer. Met me internet lijkt me niks mis, alles staat open etc en kan ook andere spelen online goed spelen (dmz al ingeschakelt).

je moet even kijken of je ip adress niet toevallig is verandert. want je had je poorten open zei je. ik heb het wel eens gehad dat op een rare manier me ip adres van mijn computer dan heh veranderde. voorbeeld: 192.168.1.9 verandert in 192.168.1.6
dan kan MW2 alsnog je pc niet in.
om het te checken:
start -> uitvoeren-> Typ: cmd-> typ: ipconfig.
kijk daar bij ip adres.
bij standaardgateway kan je je router in maar dat weet je al denk ik.

nee, helaas is dit niet het geval. ik kan ook pro evolution soccer gewoon uitstekend online spelen. Wel heb ik al meerdere gevallen gelezen zoals mij op internet... er lijkt simpelweg niks aan te doen en een oorzaak is er niet... het is gewoon van de een op de andere dag klaar, en kan je niet meer connecten to iwnet... vreemd zooitje :confused:

Ik heb gwn de nieuwste patch gedownload (1.182)
Ik kreeg niet meer dat IW_NET gedoe maar, ik kan nu geen game joinen (hij kan er geen vinden)

Greetz

hoe kan je die patch los downloaden dan? dit gaat via steam als ik het goed heb?

Neej je kan die gwn los downloaden.
sorry, maar ik heb de illegale versie...
dus ik weet niet of jij de legale versie hebt...

als je de illegale versie hebt kan je niet online spelen, er zijn cracks voor, maar iwnet veranderd ze elke keer, deed ik eerst ook, maar toen heb ik hem maar gekocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan