MW3 NAT type

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartyNL

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2010
Toch maar even hier raadplegen...

Ik krijg de NAT type van MW3 op de PC niet op 'Open', staat nog steeds op Strict.

Wat heb ik geprobeerd:
Poorten forwarden
IP4-adress toevoegen
Poorten openzetten van MW3

Misschien wel handig op te weten...
Ik heb die nieuwe router van Ziggo, naam weet ik niet uit mijn hoofd.
Ik dacht iets van Ubee...

Dit probleem had ik overigens ook met CoD4, MW2 en BlackOps, ook niet opgelost, maar die speel ik niet meer, dus niet meer belangrijk.

Kunnen jullie mij misschien helpen?

Hallo, ik heb hetzelfde Ubee apparaat, echter is dit een modem, en geen router... hier kun je dus ook niks mee doen,
op je modem heb je een router aangesloten, hierin moet je de poorten openen,
daarnaast moet je de poorten ook in de firewall openen als je deze eventueel hebt geïnstalleerd.

Het is absoluut geen probleem als je NAT strict is, dit houd alleen in dat je geen servers kunt hosten, je kunt er prima mee gamen.

Succes, :thumb:

Hallo, ik heb hetzelfde Ubee apparaat, echter is dit een modem, en geen router... hier kun je dus ook niks mee doen,
op je modem heb je een router aangesloten, hierin moet je de poorten openen,
daarnaast moet je de poorten ook in de firewall openen als je deze eventueel hebt geïnstalleerd.

Het is absoluut geen probleem als je NAT strict is, dit houd alleen in dat je geen servers kunt hosten, je kunt er prima mee gamen.

Succes, :thumb:

Nja, in de ComputerIdee stond dat dat de router was...
Maar ik heb al ingelogd op de router, en de poorten geopend.

Het probleem is juist dat ik juist vooral games wil hosten. :P

Tja, dat is geen probleem, maar iets wat tussen je oren zit, wat je dus gewoon wilt omdat het kan...
een voordeel zal je er namelijk niet uit halen tijdens het gamen, je merkt het namelijk niet.

Dan rest je het volgende, Internet afspeuren opzoek naar de juiste port ranges...
overal staan andere poorten, en als hij niet open staat.. dan heb je dus de verkeerde,
hier heb ik een lijstje van het forum van steam/valve geplukt

TCP+UDP
3005
3101
1500
6112
30260
80
88
3074
53

Tja, dat is geen probleem, maar iets wat tussen je oren zit, wat je dus gewoon wilt omdat het kan...
een voordeel zal je er namelijk niet uit halen tijdens het gamen, je merkt het namelijk niet.

Dan rest je het volgende, Internet afspeuren opzoek naar de juiste port ranges...
overal staan andere poorten, en als hij niet open staat.. dan heb je dus de verkeerde,
hier heb ik een lijstje van het forum van steam/valve geplukt

De site www.canyouseeme.org kan helaas niet zien of die poorten open staan.
Dus daar zal ik zometeen zelf even achteraan gaan.

die website werkt niet helemaal zo geweldig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan