Mx440

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafstal

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
Graag zou ik willen weten hoe ik deze kaart straffenloos kan tweaken. mijn engine staat op 270 MHz en mijn memory op 405 MHz. hoever mag ik schuiven.

Gebruik je Powerstrip?

Krik de settings steeds 1 of 2 stapjes op en kijk bijv. in een redelijk zware game of je geen strepen e.d. ziet. Zie je dit niet, dan kan je em weer wat opkrikken. Dit herhaal je totdat je merkt dat er strepen e.d te zien zijn, dan moet je em weer iets terugklokken.

Ik bedoel ongestraft zonder puzzelen. bv 5%. ik dacht dat deze kaarten waren afgetopt. groeten.

waarom zou je dat doen? Dat 'puzzelen' is juist het leuke want voor de performancewinst hoef je het niet te doen...

Als dat zo is strijk ik gelijk de vlag. het moet tenslotte wel wat opleveren.

Mijn videokaart loopt nu 40% sneller dan eerst, en dat verschil merk je wel. Maar het overclocken van een gf4MX heeft niet zoveel zin. Dan kun je beter een andere kaart kopen.

och het maakt maar 1000 punten uit.......van de 4000 die ik eerst had zijn er nu 1000 bijgekomen.....geen zin?

P.S Het word waarschijnlijk een andere kaart. dit is niks. het is net een opgevoerde brommer.

Geplaatst door techie
och het maakt maar 1000 punten uit.......van de 4000 die ik eerst had zijn er nu 1000 bijgekomen.....geen zin?
Dat is dan geen overclock van 5%. En dat is ook niet zonder puzzelen.

Bovendien, ik overclock om hogere framerates te helen in games. En een MX is nou niet echt een Framerate-monster. Daar kan geen overclock iets aan veranderen. (een mx klokt sowieso niet echt lekker)

van 250 naar 332mhz en van 333 maar 410mhz, is toch een 25%. En voor de rest geen rare beeldverschijngen. weet ook wel dat de gf4mx geen frameratemonster is maar het is er een die ik betalen kan en hij voldoet aan mn eisen dus ik ben een gelukkig mens ermee.

230 euro, maar de eerlijk gebied mij te zeggen dat ik hem morgen of overmorgen pas kan halen.

Ja, en ik ben een blij mens. ik werd gek van dat voor en tegenstanders verhaal. hij zit er in en draait als een tiet.

Geplaatst door rafstal
Ja, en ik ben een blij mens. ik werd gek van dat voor en tegenstanders verhaal. hij zit er in en draait als een tiet.
Wat je wil. IIG veel plezier ermee!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan