MX500 op USB2.0 of toch PS2 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2003
Hallo,

Ik heb een Logitech MX500 gekocht, nu kan ik deze muis op twee poorten aansluiten.

Op mijn PS2 poort of op mijn USB2.0 poort.

Wat kunnen jullie me aanraden, of is er eigenlijk geen verschil? PS2 spreekt mezelf het meeste aan want ik hoor van iedereen dat USB traag is. Het voordeel van USB is wel dat ik in games wat beter functies kan aanspreken (scrollen met wieltje in Unreal Tournament 2003 bijv.)

Alvast bedankt en groeten,
Speedster.

p.s. Als ik hem op de PS2 aansluit kan ik ook nog de reactiesnelheid/sec veranderen ... namelijk vanaf 100 naar beneden of van 100 naar 200. Wat is dit ????

Mijn advies is om het gewoon in de PS/2 contact te stoppen omdat je de USB poorten wel voor meer dingen kan gebruiken. Als je de USB poorten niet gebruikt, dan zou ik het in de USB poort zetten. Qua verbinding maakt het niet uit

Hey,

Ik heb ook een Logitech MX500. Op de USB drive aangesloten. Werkt prima en als je bijvoorbeeld 4 USB drives hebt kun je het gewoon daar op draaien. Als je er maar 2 hebt zou ik het lekker op de PS2 poort doen. Of je moet ze niet gebruiken. Oftewel: het maakt eigenlijk niks uit en het gaat erom wat JIJ het makkelijkst vind ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan