mxlinx

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinus

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
673
Mxlinx doet het niet meer!

Waar kan ik die nieuwe MXlinx v0.28 downloaden.
De oude die werkt niet meer. Krijg bericht dat ik hem moet updaten.
Moet ik bij http://www.sharepoint.glt.pl/ me nu registreren om te downloaden ?
Er staat van alles daarover maar zie nergens een downloadlink.
 
ik heb nog 0.27 en krijg nu inderdaad ook een melding dat ik moet updaten. Zover ik kan vinden op sharepoint is 0.28 de nieuwste. Misschien moet je 0.27 eerst uninstallen en dan 0.28 installen?

Ik ga nu proberen de 0.28 binnen te halen
Groetjes, Tanja

[edit] 0.28 is nergens meer te vinden. Op het sharepoint forum zeggen ze ook dat hij weg is, maar ook niet weten waarom. Ik heb wel een link naar tripod gezien, maar daar loopt de download link ook dood.
Met andere woorden, mijn mxlink doet het niet meer :(
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Re: Re: 0.29 is er nu wel!

Geplaatst door Tanja1968


Heeee edwinus, bedankt!!!:thumb: Dat trage viel trouwens wel mee hoor, als je het downloaden bedoelt. Ging hier met 24K (om 1.20u) Dat kan s`nachts is het niet zo druk .
Groetjes, Tanja

Er zit weer een extra optie bij: enable queue watcher.
Wat is hier het voordeel van? Waarom zou ik dat aan zetten.
Zit die anti_leecher er nou standaard in want het staat alleen maar bij settings? Je bent trouwens, bij mij ook, een leecher als je alleen maar onvolledige downloads aanbiedt.Die worden gewoon in een andere map gezet als ze klaar zijn.

Edwinus(hier wel met een hoofdletter)
 
Dat instellen van leechers bij settings lijkt me standaard.
Ik laat altijd dat geluidje afspelen als hij weer een leecher gevonden heeft (is een optie die je daar aan kunt vinken)

Ik vind inderdaad ook dat incompleet ook niet telt, maar zelf deel ik die map niet. Daar heeft niemand wat aan toch? Ik ben nu al een paar dagen niet op winmx geweest omdat ik eindelijk gevonden heb wat ik zocht. Dus die nieuwe optie heb ik ook nog niet geprobeerd, maar zal best weer extra voordelen hebben.

Groetjes, en nog bedankt!
Tanja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan