Hallo
Ik heb een Mxstream ADSL aansluiting via Planet, nu heb ik een router van 3Com gekocht om het internet te delen met mijn pc (XP) en de pc (Win 98 SE) van mijn dochter.
Ook wil ik graag een netwerk op zetten tussen deze 2 pc's.
Om nu (in de situatie voor de router) te kunnen internetten moet ik inbellen.
Ik heb een "speed touch home" modem van alcatel gekregen van planet om te internetten, dit werkt goed.
Ik heb in mijn pc een netwerkkaart van 3com en mijn dochter heeft een netwerkkaart van realtek.
Ik heb op mijn pc Norton internet security, mijn dochter heeft geen internetbeveiliging en geen virus scanner.
Nu is mijn vraag wat moet ik doen om alles te laten werken, want de wanhoop is nabij nl:
planet ondersteunt geen routers van "derden"
3com heeft alleen engelse ondersteuning per telefoon
Alternate waar ik de router gekocht heb geeft ook geen ondersteuning.
HELP
Alvast bedankt
LooLoo
Ik heb een Mxstream ADSL aansluiting via Planet, nu heb ik een router van 3Com gekocht om het internet te delen met mijn pc (XP) en de pc (Win 98 SE) van mijn dochter.
Ook wil ik graag een netwerk op zetten tussen deze 2 pc's.
Om nu (in de situatie voor de router) te kunnen internetten moet ik inbellen.
Ik heb een "speed touch home" modem van alcatel gekregen van planet om te internetten, dit werkt goed.
Ik heb in mijn pc een netwerkkaart van 3com en mijn dochter heeft een netwerkkaart van realtek.
Ik heb op mijn pc Norton internet security, mijn dochter heeft geen internetbeveiliging en geen virus scanner.
Nu is mijn vraag wat moet ik doen om alles te laten werken, want de wanhoop is nabij nl:
planet ondersteunt geen routers van "derden"
3com heeft alleen engelse ondersteuning per telefoon
Alternate waar ik de router gekocht heb geeft ook geen ondersteuning.
HELP
Alvast bedankt
LooLoo