My project opties

Status
Niet open voor verdere reacties.

HellupUandMe

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo,

Als je in Visual Studios naar My Project gaat (en dan bij Application) staan er een paar dingen.
Kan iemand mij uitleggen wat de volgende dingen betekenen:
1. "Enable application framework" (Als je dat uitzet is er dan geen .NET framework 2.0 _ meer nodig om je programma te draaien ofzo?)
2. "Make single instance application"

Ik weet niet wat beide doen, maar het .NET Framework (3.5) is altijd nodig om je programma te kunnen draaien.

Ja als je met VB2008 3.5 werkt maar als je met VB2005 werkt min 2.0
Maar kan iemand mij even antwoord geven op m'n vraag please?

Met 2005 kan je ook 3.5 gebruiken, gewoon downloaden van Microsoft.

Misschien vind je je antwoord wel in de forums van Microsoft of MSDN.

Tot nu toe heb ik nog geen goede antwoorden gezien. Daarom zal ik de antwoorden geven.

De checkbox 'Enable application framework', die standaard staat aangevinkt, zal ervoor zorgen dat alleen een formulier als startobject zal dienen. Niet een object. Wanneer de checkbox staat uitgevinkt, zal een formulier en eventueel een klasse of Sub Main en eventueel een module als startobject dienen. Daarom zal er ook maar één applicatie instantie werken als de checkbox staat uitgevinkt. Het is dus zo: er kunnen geen meerdere applicatie instanties worden gemaakt als Sub Main gekozen zou worden als startobject.

Dit allemaal heeft echter niets te maken met het .NET Framework code. De .NET code blijft gewoon zoals ze is en niet dat het plots verdwijnt.

Tot nu toe heb ik nog geen goede antwoorden gezien. Daarom zal ik de antwoorden geven.

De checkbox 'Enable application framework', die standaard staat aangevinkt, zal ervoor zorgen dat alleen een formulier als startobject zal dienen. Niet een object. Wanneer de checkbox staat uitgevinkt, zal een formulier en eventueel een klasse of Sub Main en eventueel een module als startobject dienen. Daarom zal er ook maar één applicatie instantie werken als de checkbox staat uitgevinkt. Het is dus zo: er kunnen geen meerdere applicatie instanties worden gemaakt als Sub Main gekozen zou worden als startobject.

Dit allemaal heeft echter niets te maken met het .NET Framework code. De .NET code blijft gewoon zoals ze is en niet dat het plots verdwijnt.

Hèhè, eindelijk eens iemand die er echt verstand van heeft en goede antwoorden geeft. Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan