My website

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Saviola
ps. Ik zal mijn site ook eens uploaden :D

Thnx. Is goed, ik zou wel willen weten wat voor stijl jou website zou hebben.

kunnen jullie misschien een link naar een website(s) geven met de stijl wat zegmaar wel jullie stijl is? dan kan ik de mijne ermee vergelijken, en misschien wat aanpassingen doen. (a.u.b. geen flashsites, daar kan ik niet veel mee.)
 
nou in mijn handtekening zie je een link naar mijn website...
dit is nog wat beginnertjes, maar ik ben atm nog ff bezig met photoshop leren...

JPeetje
 
Geplaatst door JPeetje

Goed begin vind ikzelf. :)
(een beetje klein, en het laden gaat best wel langzaam wanneer ik op een link druk)

Mijn flash avontuur komt nog wel. :D
 
Geplaatst door Omega Master


Thnx. Is goed, ik zou wel willen weten wat voor stijl jou website zou hebben.

kunnen jullie misschien een link naar een website(s) geven met de stijl wat zegmaar wel jullie stijl is? dan kan ik de mijne ermee vergelijken, en misschien wat aanpassingen doen. (a.u.b. geen flashsites, daar kan ik niet veel mee.)

Oke, mijn (alweer vernieuwde) website staat ook online. Zie handtekening..

Mijn site is opgebouwd uit zowel flash als HTML. Flash heeft bepaalde voordelen ten opzichte van HTML, andersom ook.
 
Geplaatst door Saviola

wat verschild er hier nou met de mijne? we hebben allebei zo dat een link opent in t midden. :confused:

verder ziet de layout er wel zo uit als de mijne... (ongeveer)
 
Geplaatst door Omega Master


wat verschild er hier nou met de mijne? we hebben allebei zo dat een link opent in t midden. :confused:

verder ziet de layout er wel zo uit als de mijne... (ongeveer)

Maar het is toch echt een andere stijl :D Ik ga hem trouwens nu helemaal in flash opbouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan