Mylex dac960

Status
Niet open voor verdere reacties.

creative

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Hallo,
Ik heb een HDD Hotswap systeem gekregen met 2 hdd's. Nu heb ik alles aangesloten en dan zie ik in apperaatbeheer mijn HDD's wel staan maar niet in deze computer. Deze Wil ik graag in Deze Computer hebben staan. Maar ik las ook in een PDF dat er floppy's bij horen. Waar kan ik die eventueel downloaden?

Mvg Creative

Kijk eens bij: configuratiescherm>systeem>systeembeheer>computerbeheer>schijfbeheer.

Staan ze daar wel, dan kun je ze daar toewijzen en formateren. Daarna zijn ze ook zichtbaar in 'deze computer'.

Nee, Mijn HDD's staan er niet bij... Wat nu ?

Laatst bewerkt:
die kan ik niet downloaden.. hij start niet. maar volgens aperaat beheer heb ik deze versie 5.1.2600.2180 dus... hmm Ik heb geen ID wat ik nu moet doen

Dan zou het deze moeten zijn. Of gebruik windows update, die heeft hem ook las ik.

Laatst bewerkt:
Maar de software heb ik wel. ik heb de nieuwste versie al. alleen mijn Hard Disks worden niet weer gegeven.

Als je de software al hebt geinstalleerd , dan horen de HDD's in schijfbeheer te staan. Kijk ook naar 1 HDD , want hij kan ook in raid staan.

Zijn de Hdd's nog wel goed? Hoor je ze draaien? Kijk ook even of je alles wel goed hebt aangesloten.(gewoon voor de zekerheid)
Daarna houd het voor mij een beetje op. Ik ben uitgedacht.

Nee, Mijn HDD's staan er niet bij... Wat nu ?

Kijk nog eens goed: Maak het Schijfbeheer-scherm maximaal groot, en kijk vooral ook in het onderste deelvenster, waar alle 'fysieke' schijven staan (scroll eventueel, als je heel veel fysieke schijven hebt). Zie je daar niets staan dat lijkt op het apparaat wat je hebt aangesloten, dan weet ik het ook niet.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan