MySQL alsnog installeren in XAMPP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crime

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Met behulp van jullie heb ik nu het geweldige programma XAMPP.
Nu heb ik een probleem. Eerst had ik het alleen nodig voor PHP enzo.
Nu heb ik het ook voor mySQL nodig en dat heb ik toen niet mee geinstalleerd. Nu is het dus, als ik XAMPP opstart zo; Hij start mySQL niet op, ik op dat vinkje ervoor gedrukt; dan staat er; ''DO YOU WANT TO INSTALL MYSQL SERVICE'' of iets wat daarop lijkt, het komt er in ieder geval op neer. Dan klik ik op ok. Dan start ik mysql. Als ik xampp opnieuw opstart is het niet meer aangevinkt en niet meer aan. Dan kan ik weer op ok klikken etc en alle stappen herhalen.

in het kort zonder rede;
Is er een mogelijkheid zonder opnieuw installeren, MySQL alsnog te installeren in XAMPP?

Laat maar, ik heb het al opnieuw geinstalleerd,
Ik heb het verwijderd van C:/ en toen op D:/ geinstalleerd, Maakt dit wat uit?
Ik maak mijn ''site'' voor andere zichtbaar via hamachi.

Het zou niet uit moeten maken waar hij staat, aangezien anderen toch verbinden met je IP en niet rechtstreeks met XAMPP.

ik heb ook xampp ddat was bij mij ook zo eerst ik heb opnieuw geinstaleert met alles erin maar later kwam ik achter een install probeer dit eens.

ga naar je map waar xampp staat meestal in c:/program files/xampp (vaak staat ie daar anders moet je ff zoeken)

je bent nu in de map xampp daar staan allemaal dingen zoals mysql_start,mysql_stop,msql_install enzovoort van alle 4 de programmas.
probeer de setup eens van mysql laat ff weten of dat werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan