MySQL fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Hoi, vraagje/probleempje:
Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'roosjena@localhost' (Using password: YES) in config.php on line 3

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) in config.php on line 4

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in config.php on line 4

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) in /host/r/o/o/8/b/i/NIETVOORJULLIEBESTEMD/nieuws.php on line 4

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in NIET VOOR JULLIE BESTEMD/nieuws.php

Hier zijn lijn 3 en 4 van Config.php:

mysql_connect ("localhost","mijngebruikersnaam","mijnwachtwoord");
mysql_select_db("id_nl_db");

En hier lijn 4 van nieuws.php:

$query = mysql_query($sql) or die(mysql_error());

======================================

Wie kan me helpen met het oplossen van dit probleem?

je gebruikersnaam en/of password zijn fout dus die maar even veranderen in de goede he :)

Kan je het niet beter zo doen:

$connection=mysql_connect("localhost","sinterklaas","wachtwoord");
mysql_select_db("database",$connection);

Geplaatst door slipslop
je gebruikersnaam en/of password zijn fout dus die maar even veranderen in de goede he :)

Nee, die zijn goed hoor...?:rolleyes:
Ik host dit trouwens op Portland Communications.

Het wachtwoord moet wel fout zijn... Of de gebruikersnaam is niet goed. Want hij gebruikt wel het wachtwoord ( (Using password: YES) ) dus zou of het wachtwoord verkeerd zijn of de gebruikersnaam hoort niet bij het wachtwoord...

Ik heb het idee dat je met Lycos doet... Als dat goed is, hoef je geen password in te vullen, dat controleren ze automatisch...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan