mysql-installer-community-5.5.29.0 gedownload.betalen voor aangemaakte databases?

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardmeijer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2012
ik heb vandaag de mysql-installer-community-5.5.29.0 gedownload van de site van oracle.com.
als ik dit programma ga installeren en er databases in aanmaak, heb ik dan nog wat te maken met de site van oracle.com? ik wil er namelijk niets voor betalen. ik ben niet zo bekend met de gang van zaken wat dit betreft en ben altijd wat terughoudend. Ik heb me wel geregistreerd, wat gratis zou moeten zijn staat op hun site.

De database is volledig te gebruiken gratis. Het enige waar je eventueel voor terug zou willen is support en eventueel updates en dergelijke.

oke, ik heb liever niets met die site te maken, toen ik die prijzen zag die ze vragen.

Laatst bewerkt door een moderator:
:) het is een commercieel bedrijf. Gelukkig zijn er nog andere gratis alternatieven mocht mysql ooit verdwijnen

ik hoop dat ze geen rekening naar mij sturen voor de vraag die ik heb gesteld via hun chat, of de community mysql gratis is of niet. want bij de (gratis?) registratie heb ik mijn adres gegevens moeten invoeren. ik heb ze nu maar snel weer aangepast en alle vakjes opengelaten.
via de chat vroegen ze of ik gebeld wou worden voor de vraag of die community-mysql gratis is of niet. ze hebben mij toen gebeld

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is in essentie dezelfde vraag als deze.

Het is niet nodig een vraag meerdere malen te stellen, ik sluit dan ook deze vraag.

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan