Myst:Masterpiece Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saiyen

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2002
Ik heb al veel reviews gelezen over deze vrij oude game,en ik kon echt niets negatiefs ontdekken!

Ik ben van plan om Myst:Masterpiece Edition te kopen,maar ik wil zeker weten dat het een top-game is zoals ze dat beweren.

Wat vinden jullie van dit spel?

Zelfs goedkoper:

5 Euro bij een bekende speelgoedzaak!

DOEN !!!!!
Het is een zogenaamd 'point and click'-spel, waarbij je door het verhaal laveert door te klikken.
Bedoeling is zoveel mogelijk informatie te verzamelen om het 'probleem' op te lossen. Als je van puzzelen en denksport houdt, avontuurlijk bent aangelegd en veel geduld hebt ... niet te missen !!!
Ben je een moderne gamer, dan bestaat er ook een 3D-versie met 360° bewegingsvrijheid, maar ik verkies toch nog steeds de gewone versie.
Myst heeft een heel meeslepend verhaal (absoluut geen actiongame, je komt zelfs geen mens tegen, geen dreiging dus) dat doorloopt in myst2: Riven (prachtig) en Myst3: Exile (moet je meemaken).
Nogmaals: voor die prijs doen, je kan het zelfs nog met plezier spelen als je met pensioen bent !!!

Bedankt Papajo!

Ik ben overtuigd!

Ik wil nog een ding weten:
Draait het spel via de CD-rom of via de harde-schijf?

Via CD-rom, alhoewel ik denk dat het makkelijk op je schijf zou passen.
Veel speelplezier.
PS mocht je vastraken in het spel (ook al heeft het zelf hints aan boord), walkthroughs zat op het net.

Thanx a lot!

Hartelijk bedankt voor de moeite,Papajo!:thumb:

Graag gedaan.
Als je verdwaalt op Myst kan ik je niet komen redden !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan