mystartsearch zeer hardnekkig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepper

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Berichten
89
Hallo, een vriend van me heeft mijn hulp gevraagd i.v.m "mystartsearch", helaas heb ik ook geen oplossing.
Zijn laptop met Win 7 en Explorer 11 heeft de mystartsearch pagina als startpagina.
Alle mij bekende (gegoogelde) mogelijkheden heb ik geprobeerd, de mystarsearch pagina blijft als startpage terug komen.
Bij software verwijderen geen vermeldingen zichtbaar, bij invoegtoepassingen ook niet evenals bij Aplication Data etc., zoekmachine google ingesteld rest verwijderd.
Startpagina ..tigkeren opnieuw ingesteld, mystartsearch blijft terugkomen.
Mystartsearch bij IE beveiliging als "te blokkeren" pagina ingesteld maar verschijnt toch als startpage.
Malwarebytes en Spyhunter uitgevoerd kunnen niets vinden.
Is IE verwijderen en opnieuw installeren een optie ?
Wat is nog meer mogelijk om mystartsearch te verwijderen ? bedankt
 
Diverse adware passen nog wel eens de snelkoppelingen naar de browser aan. Controleer dit in het eigenschappenvenster van de desbetreffende snelkoppeling.

Heb je verder AdwCleaner al geprobeerd?
 
ADW Cleaner moet het kunnen doen, werkt dat alsnog niet dan zal je een HJT Log moeten maken en plaatsen op www.hijackthis.nl maar dat horen we dan wel van je.
 
Probleem opgelost, dankzij de simpele oplossing van thobiastheebe, de snelkoppeling in de taakbalk was besmet,deze verwijderd en nieuwe snelkoppeling werkt zoals het hoort.
Bedankt voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan