MyWebSearch

• Onderwerp starter Onderwerp starter Raj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Raj

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2004
Heeft iemand ervaring met MyWebSearch? Het is volgens mij niet echt spyware, maar toch wil ik het liever verwijderen. Weet iemand hoe?

OK, ik heb via msconfig my web search uitgeschakeld (en opnieuw opgestart), maar ik zie 'm nog steeds in IE en in de mappen.
Het liefst uninstall ik dit programma, maar hoe?

Probleem is inmiddels opgelost. Ik heb dit programma op de normale manier (dus via configuratiescherm --> software verwijderen) kunnen verwijderen.

Bedankt voor de reacties.

kijk es bij msconfig ==> opstarten of ie daar niet meer staat ... en in het register, vaak komen die dingen terug met herstarten ...

Geplaatst door gezina
Zou toch maar M@rio's advies opvolgen, volgens 1 van de experts, (zie dit topic), is het van lop.com, maar zelf weten. :)

Hoi Geeske,

Die topic gaat over MySearchNow en dat is Lop.com. Raj heeft het over MyWebSearch en dat is weer iets anders.

ze zijn beiden vervelend ...
ik dacht dat cws ze ook alle 2 pakt ?

Geplaatst door de jean
ze zijn beiden vervelend ...
ik dacht dat cws ze ook alle 2 pakt ?

CWShredder bedoel je? Nee, die 'pakt' geen van beide. CWShredder verwijdert alleen allerlei varianten van CWS (CoolWebSearch), daar is het specifiek voor geschreven. Is er geen sprake van een CWS-infectie, dan is het draaien van CWShredder zinloos en niet aan te raden.

Geplaatst door buffy

Hoi Geeske,

Die topic gaat over MySearchNow en dat is Lop.com. Raj heeft het over MyWebSearch en dat is weer iets anders.

...zucht, al die varianten! Maar een Hijack This log blijft dan toch nuttig? Via software verwijderen lijkt mij niet voldoende.

:thumb: Oké Buffy, hopelijk wordt het advies door Raj alsnog opgevolgd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan